کد خبر : 1810580 | 24 بهمن 1400 ساعت 21:42 | 36.1K بازدید | 4 دیدگاه

پرسپولیسِ یحیی؛ چهار امتیاز بهتر از تیم گل‌محمدی!

تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل نساجی در پایان هفته هفدهم به امتیاز شماره 38 رسید.

پرسپولیسِ یحیی؛ چهار امتیاز بهتر از تیم گل‌محمدی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل‌محمدی نساجی را هم از پیش رو برداشتند تا در شروع نیم فصل دوم، تمام امتیازات ممکن را کسب کرده باشند. نکته جالب اینکه هر دو تیم نساجی و فولاد که جزو تیمهای سرسخت لیگ برتر محسوب می‌شوند، رفت و برگشت برابر پرسپولیس مغلوب شدند تا به این ترتیب در شروع نیم فصل، یحیی دو دبل را به طرفداران تیمش هدیه کند.

نکته جالب اما روند امتیازگیری تیم پرسپولیس است. سرخپوشان که در شروع فصل، وضعیت چندان خوبی نداشتند و طرفداران این تیم با نگرانی، لیگ برتر را دنبال می‌کردند، با پیروزی‌های متوالی به استاندارد قهرمانی رسیدند و حالا با کسب 38 امتیاز از 17 بازی شرایط بسیار خوبی دارند.

این در حالی است که پرسپولیس فصل گذشته با هدایت یحیی گل‌محمدی، تا پایان هفته هفدهم 34 امتیاز داشت و حالا باوجود جدایی بازیکنان، مصدومیت و مشکلات حاشیه‌ای از جمله حذف از آسیا، عملکرد بهتری داشته و 4 امتیاز جلوتر بوده است. پرسپولیس این فصل حتی دو برد هم بیشتر داشته و با ادامه این روند احتمالا برای ششمین فصل متوالی با متوسط دو امتیاز به ازای هر بازی، فصل را به اتمام خواهد رساند.

پرسپولیس در چهار هفته آینده دیدارهای دشوار برابر آلومینیوم، گل گهر، مس رفسنجان و صنعت نفت خواهد داشت و در صورت کسب 12 امتیاز به شکلی باورنکردنی و خیلی زود به 50 امتیاز خواهد رسید و البته ممکن است حتی با کسب امتیازات کامل از این چهار تیم، همچنان صدرنشین نباشد.

دیدگاه‌ها