کد خبر : 1810691 | 25 بهمن 1400 ساعت 14:20 | 13K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش خوان لاپورتا به توافق احتمالی با اسپاتیفای

رئیس بارسلونا اخبار مربوط به مذاکره با کمپانی اسپاتیفای به عنوان اسپانسر اصلی باشگاه را تایید کرد.

واکنش خوان لاپورتا به توافق احتمالی با اسپاتیفای

به گزارش "ورزش سه"،  باشگاه بارسلونا که در دوره بحرانی به لحاظ مالی به سر می‌برد، به دنبال تأمین منابع مالی جدیدی است و جذب اسپانسرهای جدید یکی از این راه‌حل‌ها است. چند روز پیش رادیو کاتالونیا خبر داد که باشگاه بارسلونا امتیاز حق نامگذاری ورزشگاه نوکمپ را به "اسپاتیفای" که یکی از بزرگترین سرویس‌های پخش موسیقی در جهان است، خواهد داد. این کمپانی سوئدی به مدت سه سال این امتیاز را در اختیار خواهد داشت و نام ورزشگاه خانگی بارسلونا به «ورزشگاه اسپاتیفای کمپ نو» تغییر خواهد یافت.

 

1691510

 

 ارزش بسته قرارداد اسپانسری اسپاتیفای با بارسلونا به ازای هر فصل 75 میلیون یورو است که شامل حق نامگذاری ورزشگاه نوکمپ، اسپانسری پیراهن‌های اصلی و تمرین تیم‌های مردان و زنان این باشگاه می‌شود. قرارداد اسپانسری دو کمپانی «راکوتن» و «بِکو» با بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و اسپاتیفای می‌تواند از تابستان آینده به عنوان اسپانسر جدید این باشگاه کارش را آغاز کند. در حال حاضر راکوتن 55 میلیون یورو به عنوان حق اسپانسری به بارسلونا می‌پردازد.

در پی انتشار خبر این توافق، فران ریوررتر مدیر اجرایی باشگاه استعفا کرد که مثل یک شوک به خوان لاپورتا رئیس باشگاه بود.

 

1687710

 

خوان لاپورتا در مصاحبه جدید خود و در مورد توافق با اسپاتیفای گفت:« در حال کار روی این قضیه هستیم و زمانی که توافق قطعی شود، اعلام خواهیم کرد. البته باید این توافق را در مجمع اعضای باشگاه نیز مطرح کنیم و مورد تایید قرار بگیرد. 

این تصمیمی بزرگی خواهد بود و روی این قرارداد از ماه ها پیش کار کرده ایم. همان مقطع بر این عقیده بودیم که اسپاتیفای می تواند بهترین اسپانسر باشد و حالا نیز به چیزی غیر از آن فکر نمی کنیم. بارسا با موسیقی پیوند خواهد خورد و این یک قرارداد به سود طرفین است.»


 

دیدگاه‌ها