کد خبر : 1810737 | 25 بهمن 1400 ساعت 21:41 | 33K بازدید | 8 دیدگاه

قهرمانی آسیا نیز ضامن بقای کاشف امباپه نبود

رسمی؛ با اخراج ژاردیم، دیاز سرمربی الهلال شد

شکست سنگین در جام جهانی باشگاه ها برابر الاهلی مصر، برای لئوناردو ژاردیم سنگین تمام شد و او از هدایت الهلال کنار گذاشته شد.

رسمی؛ با اخراج ژاردیم، دیاز سرمربی الهلال شد

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام و پس از اخبار فراوانی که طی یکی دو روز اخیر درخصوص تحولات ‌روی نیمکت الهلال شنیده می‌شد، سرانجام و با تصمیم مدیران این باشگاه، لئوناردو ژاردیم از هدایت آبی‌های شهر ریاض برکنار شد و جای خود را به رامون دیاز آرژانتینی داد.

 

هیئت مدیره باشگاه الهلال به سرپرستی فهد بن نافل با صدور اطلاعیه‌ای از پایان همکاری با لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی خود خبر داد و رامون دیاز آرژانتینی که پیش از این نیز هدایت آبی‌های پایتخت نشین را برعهده داشته بود، به‌عنوان سرمربی الهلال انتخاب شد.

 

1691565

 

با وجود اینکه ژاردیم توانست الهلال را به‌عنوان قهرمانی آسیا برساند، اما نتایج این تیم در جام جهانی باشگاه‌ها، رضایت مدیران این تیم را جلب نکرده و سرمربی سابق موناکو و کاشف کیلیان امباپه، از این تیم جدا شد.

 

گفته می‌شود که رامون دیاز و دستیارانش، بامداد فردا وارد ریاض می‌شوند تا در دیدار حساس برابر الشباب، وظیفه هدایت الهلال را برعهده داشته باشند.

 

رامون دیاز از 25 اکتبر 2016 تا 1 مارس 2018 مربی الهلال بود و در این مدت طی 65 مسابقه در تمامی رقابت‌های رسمی، هدایت این تیم را برعهده داشت و همچنین موفق به کسب دو عنوان جام پادشاهی و لیگ حرفه‌ای عربستان شد.

 

1691566

دیدگاه‌ها