کد خبر : 1811037 | 28 بهمن 1400 ساعت 21:57 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

آنری: غیبت در CL یک شکست برای آرسنال است

تیری آنری، ستاره سابق آرسنال‌ در مورد عدم حضور در جمع چهار تیم صدر جدول لیگ برتر به مدیران این باشگاه هشدار داد.

آنری: غیبت در CL یک شکست برای آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این هفته موفق شد با پیروزی 0-1 برابر وولوز با یک یار کمتر هفته خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

پیروزی آنها در این بازی با توجه به نتایج سایر تیم‌ها مانند وستهام، تاتنهام و منچستریونایتد باعث شد که شرایط به این سود این تیم پیش رفته باشد.

شیاطین سرخ روز سه‌شنبه با دو گل برابر برایتون به پیروزی رسیدند تا به جایگاه چهارم برسند اما آرسنال تنها چهار امتیاز از آنها کمتر دارد و این در حالی است که سه بازی نیز از این تیم کمتر انجام داده است.

توپچی‌ها از فصل 16-2015 تا به حال موفق نشده‌اند سهمیه صعود به لیگ قهرمانان را به‌دست بیاورند و تیری آنری معتقد است که قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول برای آنها به یک اجبار تبدیل شده است.

 

1520710

.

این ستاره سابق آرسنال به سی‌بی‌اس اسپورت گفت:« بهترین اتفاق برای آرسنال این است که آنها کمتر بازی کرده‌اند. وستهام نتوانست از این شرایط استفاده کند و تاتنهام هم هرگز از این شرایط به سود خودش استفاده نکرده است.»

آنری با اشاره به ناکامی‌های این تیم در سال‌های اخیر اظهار داشت:«آرسنال باید برابر وولوز قرار می‌گرفت و هیچ چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نداشت. این پیروزی بسیار مهمی بود و هنوز دیدارهای بسیاری در پیش است که باید‌ با همین روند ادامه پیدا کند. از نظر من همان‌طور که در ابتدای این فصل گفتم، اگر آنها موفق به کسب سهمیه نشوند، این شکستی برای این باشگاه خواهد بود.»

دیدگاه‌ها