کد خبر : 1811115 | 28 بهمن 1400 ساعت 18:10 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای سه امتیاز مقابل شهرخودرو بازی می‌کنیم

فکری: باید سر و شکل بگیریم و روحیه‌مان برگردد

محمود فکری می‌گوید به دلیل بدهی مجوز استفاده از همه بازیکنانش را ندارد و از مسیولین مرتبط خواست با کمک بیشتر باعث شوند نفت مسجد سلیمان در لیگ بماند.

فکری: باید سر و شکل بگیریم و روحیه‌مان برگردد

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری، سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی مقابل شهرخورو در ابتدا گفت: سه امتیاز بازی فردا برای ما بسیار مهم است؛ با احترام به تیم شهرخودرو که در چند بازی اخیر بازی خوبی را ارائه دادند. این بازی برای ما بازی راحتی نخواهد بود و بازی سختی است ولی باید تمام تلاش‌مان را بکنیم. با توجه به نیازی که به این سه امتیاز داریم اگر بتوانیم این سه امتیاز را بگیریم، شرایط روحی بچه‌ها بر می‌گردد؛ بنابراین برای ما خیلی مهم است که این بازی را ببریم ولی در عین حال باید آرامش داشته باشیم و تلاش‌مان را بکنیم تا با امید خدا بتوانیم تا پایان نود دقیقه و سوت آخر بتوانیم از زمین با برد خارج شویم. باید بتوانیم سر و شکلی به خودمان بدهیم و روحیه بچه‌ها برگردد تا در بازی‌های آینده راحت‌تر بازی کنیم و امتیازات لازم را به دست بیاوریم.
 

او ادامه داد: متاسفانه با توجه به فضایی که در حال حاضر در سازمان لیگ و فدراسیون وجود دارد، نتوانستم برای نفراتی که جذب کردیم مجوز بازی بگیریم و می‌توانیم از حدود سه نفر از بازیکنان استفاده کنیم ولی از بقیه نمی‌توانیم استفاده کنیم. با توجه به اینکه خیلی از بدهی‌ها را دادیم اما فدراسیون یا سازمان لیگ اصرار دارند تا با یک‌سری از افراد حتما تسویه حساب شود در حالی‌که اگر خودمان طلب داشتیم چنین اتفاقی نمی‌افتاد! و من نمی‌دانم داستان چیست که تاکید دارند با یک‌سری از اشخاص حتما تسویه شود ولی همین طلب‌ها را ما داشتیم و بعد از چند سال باید سی الی چهل درصد طلب‌مان را می‌بخشیدیم تا پول‌مان را می‌گرفتیم اما الان ظاهرا برای تعدادی از افراد داستان فرق می‌کند.
 

فکری در مورد بازیکنان جدیدش که می‌تواند از آنها استفاده کند گفت: نتوانستیم مجوز یکی، دو بازیکن‌مان را بگیریم و الان در اختیارمان نیستند. انشاالله برای هفته‌های آینده بتوانیم مجوز آنها را بگیریم تا در اختیارمان باشند. امین اسدی، احمد جبوری و محمد مشایخ را در این بازی به‌عنوان بازیکن جدید داریم. در روزهای گذشته 10‌درصد از طلب‌های بچه‌ها پرداخت شد که جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم؛ مشکلات زیادی را در تیم داریم مخصوصا از نظر مالی مسائل زیادی را داریم که تلاش می‌کنند این مشکلات حل شود. جا دارد همه مسئولین بیشتر کمک کنند و همه تلاش بکنند تا ما بتوانیم با اتحادی که داریم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها