کد خبر : 1811131 | 28 بهمن 1400 ساعت 19:16 | 10.6K بازدید | 4 دیدگاه

ماجدی می‌تواند یکی از بهترین‌های تاریخ شود؛

الهامی: نباید روی کاغذ به تیم‌ها امتیاز بدهند

سرمربی نساجی معتقد است که گل گهر در زمین به اندازه مدعیان امتیاز کسب کرده و نباید روی کاغذ به تیم‌ها امتیاز داد.

الهامی: نباید روی کاغذ به تیم‌ها امتیاز بدهند

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی مازندران چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، فردا دیدار حساسی با گل گل سیرجان خواهد داشت. ساکت الهامی، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: ‌بازی بسیار سختی خواهد بود. ما یک بار طی یک ماه اخیر باهم در جام حذفی بازی کردیم و هر دو تیم از هم شناخت دارند.
 

گل گهر به اندازه مدعیان امتیاز دارد
گل گهر یکی از تیم های مدعی قهرمانی است و به اندازه تیم هایی که برای قهرمانی می جنگند، در زمین امتیاز جمع کرده است. در مورد هفت امتیازی که از این تیم کسر شده به نظر من که فوتبال باید در زمین امتیازاتش تقسیم شود. نباید روی کاغذ به تیم های دیگر امتیاز بدهند. این چیزی است که در فوتبال ما باب شده و اصلا باب خوبی نیست. من در جایگاهی نیستم که نظر بدهم ولی می دانم که گل گهر می توانست از این لحاظ جزو تیم های بالانشین باشد و برای قهرمانی بجنگد. چون لیاقت و ساختارش را دارد. مربی بسیار کاربلدشان هم که آقای قلعه نویی است؛ مربی جاه طلبی که همیشه تشنه بردن است. به خاطر همین بازی سختی خواهیم داشت.
 

دنبال فوتبال زیبا هستیم
ما هم نساجی هستیم و تیم قابل احترامی در فوتبال ایران شده ایم. دنبال فوتبال زیبا هستیم تا بتوانیم اول دل هواداران را شاد کنیم و با این کیفیتی که بچه ها دارند توصیه من به آنها این است که جسور و جنگنده بازی کنند و با تمرکز امتیازات لازم را از این بازی که میزبان هستیم کسب کنیم. در ادامه راه این امتیازات خیلی به درد ما خواهد خورد.
 

غایبان نساجی مقابل گل گهر؟
در مورد محرومیت می توانم بگویم که آقای شجاعی و کلانتری نیستند. در مورد مصدومین نمی توانم صحبت کنم. اجازه بدهید تا فردا صبر کنیم. ولی این را بدانید که اگر یازده نفر هم باشیم قطعا برای بردن بازی خواهیم کرد. از از اول سر لوحه کارمان بوده و این را هم می دانیم که کار سختی مقابل تیم خوب گل گهر خواهیم داشت. به نظرم بازی تاکتیکی، سخت و بسیار پرفشاری را فردا شاهد باشیم.
 

ماجدی می تواند یکی از بهترین های تاریخ شود
این بحث مدیریتی است و ای کاش یک نفر از این حوزه صحبت می کرد. ولی به آقای عزیزی خادم از طرف خودم خسته نباشید می گویم زحمت کشیدند. انتخاب آقای ماجدی هم کار خوب و پسندیده ای بود. بالاخره یک فوتبالی در راس کار قرار گرفت. دکتر می تواند در ادامه راه با توجه به این که خودش فوتبالیست بوده، مدیر بوده و مربیگیری کرده خصوصیات مدیر شدن را یک جا باهم دارد. اگر بتوانند حمایتش کنند به نظر من می تواند یکی از بهترین رئیس فدراسیون های تاریخ کشور شود.
 

من باعث شدم که تیم مان ببازد
ما یک مجموعه هستیم که برای موفقیت به اتحاد و همدلی رسیدیم. حرفی که قبل از بازی با پرسپولیس زدم، حرف احساسی نبود و از دید خودم یک حرف منطقی و درست و حسابی بود. چون خودم می دانم که چه اتفاقاتی افتاد. الان جای گفتنش نیست. الان هم می گویم که بچه ها هیچ درصدی مقصر نبودند. من باعث شدم که تیم مان ببازد. بچه ها لیاقت خودشان را نشان دادند و من حرفی که زدم کاملا منطقی بود.

دیدگاه‌ها