کد خبر : 1811133 | 28 بهمن 1400 ساعت 19:18 | 2.5K بازدید | 1 دیدگاه

کلانتری: مقابل نفت محکوم به برد هستیم

علی کلانتری، مربی فجر سپاسی شیراز در کنفرانس خبری پیش از بازی با صنعت نفت گفت در این مسابقه او و تیمش محکوم به برد هستند.

کلانتری: مقابل نفت محکوم به برد هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فجر در ابتدای این کنفرانس از رسانه  ها تشکر کرد و گفت: از شما تشکر می کنم که همه جانبه از فجر سپاسی حمایت کردید. امیدوارم با این وفاقی که به وجود آمده در دور برگشت یک نیم فصل خوب را تجربه کنیم. تا ما در کنار هم نباشیم موفقیت به دست نخواهد آمد. خوشحالم که تیم صنعت نفت آبادان به شیراز آمده و به دوست خوبم علیرضا منصوریان تبریک می گویم. این بازی یادآور خاطرات خوب گذشته برای هر دو تیم است. از قدیم بین این دو تیم و هم چنین مردمان این دو شهر رابطه خوبی بوده است. با همه احترامی که برای تیم صنعت نفت و علیرضا منصوریان قایل هستیم باید بگویم تیم ما در این بازی محکوم به برد است. این قابل دسترس است و با تلاش بازیکنانی که در تعطیلات زمستانی به‌خدمت گرفتیم و هم چنین نفراتی که در اردوی تیم حضور دارند به این هدف دست پیدا خواهیم کرد. نفراتی که به تازگی به جمع ما اضافه شدند بعد از یکی دو جلسه تمرین وارد ترکیب تیم شدند و این موجب شد کمی ناهماهنگی در بازی قبلی به وجود بیاید. از سویی چند بازیکن ما به دلیل کرونا قادر به حضور در ترکیب تیم نبودند که از انتشار اسامی آنها به خاطر مسایل فنی خودداری کردیم. هم چنان یکی دو بازیکن قادر به همراهی ما نیستند اما به نسبت دور رفت به مجموعه بهتری تبدیل شده ایم و آماده یک بازی خوب در برابر صنعت نفت و کسب سه امتیاز هستیم.

علی کلانتری در خصوص اضافه شدن فرهاد پورغلامی به کادر فنی تیم گفت: من از گذشته با فرهاد پورغلامی رفاقت دارم. زمانی که ایشان در ملوان بازی می کرد من هم در شیراز بازی می کردم . رفاقت ما بعد از حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان پایدار مانده. در ابتدای فصل قصد داشتم او را به کادر فنی اضافه کنم که شرایط محقق نشد اما خوشبختانه در تعطیلات زمستانی با کمک باشگاه این موضوع محقق شد. به هر صورت ما نیاز داشتیم کادر فنی را همانند کادر بازیکنان تقویت کنیم. دستیاران من در دور رفت هم خیلی برای تیم زحمت کشیدند، همه یک مجموعه هستیم و یکدل تلاش خواهیم کرد در ادامه مسیر بهتر باشیم و بهتر نتیجه بگیریم.

او در ادامه صحبت هایش گفت: ما برای شکست صنعت نفت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و امیدواریم همان چیزی را که تمرین کردیم در زمین پیاده کنیم. یک بازی خوب با خلق موقعیت های متعدد و در نهایت استفاده از موقعیت ها. ما به این موضوع هم کار نداریم که جایگاه صنعت نفت کجاست و در بازی گذشته چه نتیجه ای به دست آورده است. همان طور که گفتم ما در این بازی محکوم به برد هستیم.

سرمربی فجر سپاسی در پایان پیرامون کیفیت نفراتی که به ترکیب تیم اضافه شده اند، گفت: بازیکنانی که به جمع ما اضافه شدند هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی خوب هستند و می توانند به ما کمک کنند و از همه مهمتر انگیزه دارند که در تیم ما نمایش خوبی داشته باشند. این اتفاق خوبی است.

دیدگاه‌ها