کد خبر : 1811153 | 28 بهمن 1400 ساعت 23:15 | 29K بازدید | 38 دیدگاه

بارسا 1-1 ناپولی؛ فران تورس ستاره تیم اسپالتی!

بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل ناپولی به تساوی 1-1 رسید.

بارسا 1-1 ناپولی؛ فران تورس ستاره تیم اسپالتی!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که شاگردان ژاوی تیم برتر میدان بودند و موقعیت‌های بهتری روی دروازه حریف داشتند، موقعیت های سوزی‌های فران تورس باعث شد تا در نهایت دو تیم با تساوی 1-1 به کارشان پایان دهند تا سرنوشت تیم صعود کننده در دیدار برگشت در ناپل مشخص شود.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما در دقیقه 5، روی پرس سنگین بازیکنان بارسلونا، پدری صاحب موقعیت شد اما ضربه او به شکل خطرناکی از بالای دروازه ناپولی به بیرون رفت.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 15، روی ارسال آلبا از سمت چپ، نیکو گونزالس صاحب موقعیت شد اما ضربه او را الکس مرت دفع کرد.
سه دقیقه بعد این نیکو گونزالس بود که اوبامیانگ را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این ستاره گابنی به تور کنار دروازه ناپولی برخورد کرد.
در دقیقه 22 بود که روی فرار ویکتور اوسیمن، اولین موقعیت جدی ناپولی ایجاد شد اما ضربه او از زاویه‌ای نه چندان مناسب را تراشتگن دفع کرد.
در ادامه بازیکنان بارسا تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 28، روی پاس خوب اوبامیانگ، این فران تورس بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه بد او از بالای دروازه ناپولی به بیرون رفت.
یک دقیقه بعد این تیم میهمان بود که برخلاف جریان بازی به گل رسید. اِلماس که درون محوطه جریمه بارسا صاحب توپ شده بود، بعد از فریب دو مدافع حریف، توپ را به زلینسکی سپرد و علی رغم اینکه ضربه اولین این بازیکن را تراشتگن برگشت داد اما او توانست ضربه بعدی را وارد دروازه کند و ناپولی را پیش بیندازد.

 

1692157


بعد از این گل بازیکنان بارسا پیش کشیدند و در دقیقه 32، اوبامیانگ بار دیگر برای فران تورس موقعیت سازی کرد اما حضور به موقع کولیبالی این فرصت را از او گرفت.
حملات بارسایی ها ادامه پیدا کرد اما دفاع فشرده بازیکنان ناپولی مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه آنها می شد. در دقیقه 45 بود که روی ارسال مینگسا بار دیگر فران تورس در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه ناپولی پیدا نکرد و نیمه اول با همان یک گل به سود میهمان به پایان رسید.

نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.
در دقیقه 54 بود که اوبامیانگ پشت محوطه جریمه ناپولی صاحب موقعیت شد اما شوت او با برخورد به رحمانی به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد، روی حرکت آداما ترائوره از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه ناپولی بود که توپ به دست ژوان ژسوس برخورد کرد و داور بعد از استفاده از VAR، یک پنالتی به سود بارسا اعلام کرد. فران تورس پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت مرت، توپ را وارد دروازه کرد.

 

1692158


حملات بارسا بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 63، اوبامیانگ صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
در ادامه باز هم این بازیکنان بارسا بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند تا اینکه در دقیقه 88، روی حرکت خوب دمبله و پاس پشت پای عالی از پدری، فران تورس صاحب موقعیتی عالی شد اما ضربه او با بی دقتی به بیرون رفت.
یک دقیقه بعد بار دیگر دمبله با حرکتی عالی از سمت راست و پاسی تند و تیز می توانست تورس را صاحب موقعیت کند اما واکنش به موقع مرت باعث شد تا این موقعیت از دست برود.
در دقیقه 90 روی ارسال سرجینیو دست و برخورد توپ به بازیکن حریف، یک موقعیت خوب نصیب لوک دی یونگ شد اما ضربه برگردان او از کنار دروازه ناپولی به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
در اولین دقیقه از وقت های تلف شده دریس مرتنس می توانست گل برتری ناپولی را به ثمر برساند اما ضربه والی او دقیقا به جایی رفت که تراشتگن حضور داشت.
در دقیقه 2+90 بار دیگر تورس صاحب موقعیت عالی برای گلزنی شد اما این بار هم ضربه او با اختلاف از بالای دروازه ناپولی به بیرون رفت.
تلاش بازیکنان بارسا برای رسیدن به گل برتری در نهایت ثمری نداشت و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها