کد خبر : 1811166 | 29 بهمن 1400 ساعت 09:23 | 22K بازدید | 11 دیدگاه

تباس: هالند و امباپه به رئال مادرید ملحق می‌شوند

خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالند دارد.

تباس: هالند و امباپه به رئال مادرید ملحق می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، شایعات درباره مقصد نهایی امباپه و هالند در تابستان پیش رو به یکی از جدی‌ترین بحث‌ها در هفته‌های اخیر تبدیل شده و گمانه‌زنی‌های بسیاری در این باره صورت گرفته است.

رئال مادرید و بارسلونا جزو مدعیان اصلی جذب این دو بازیکن به حساب می‌آیند و خبرهای زیادی درباره مذاکرات این دو باشگاه با  این دو ستاره جذاب دنیای فوتبال به گوش می‌رسد.

اما تباس باور دارد رئال تنها تیمی است که توانایی مالی جذب این دو بازیکن را دارد و با اختلاف زیادی از سایر رقبای خود در این زمینه پیش است.

 

1692176

 

رییس لالیگا در این باره به خبرنگاران گفت:« رئال به زودی امباپه و هالند را به خدمت خواهد گرفت چون بارسلونا و یوونتوس از نظر مالی فروپاشیده‌اند. حضور امباپه خبر بسیار خوبی برای لالیگا است. این باعث افتخار و خوشحالی لالیگاست و بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای این لیگ رخ دهد.»

با این حال تباس تاکید کرد که هیچ اطلاعی از منابع داخلی باشگاه‌ها ندارد که بتواند به صورت قطعی انجام این انتقال‌ها را تایید کند.

او در این باره اضافه کرد:« من هیچ اطلاعی درباره شرایط امباپه ندارم. اما چند مورد از بازیکنان را دیده‌ام که شش ماه از قراردادشان باقی مانده و آن را تمدید نکرده‌اند اما پس از آن باز هم به حضور در همان باشگاه ادامه داده‌اند.»

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر رد پیشنهاد رئال مادرید و سایر باشگاه‌ها و امضای قرارداد جدید با مدیران پی اس جی توسط این بازیکن فرانسوی به گوش رسیده بود.

 

دیدگاه‌ها