کد خبر : 1811268 | 29 بهمن 1400 ساعت 17:47 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

منصوریان: خدا را شکر امروز طالب ریکانی نبود!

سرمربی صنعت نفت پس از دیدار با فجرسپاسی از کیفیت زمین حافظیه شیراز انتقاد کرد.

منصوریان: خدا را شکر امروز طالب ریکانی نبود!

به گزارش ورزش سه، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار صنعت نفت آبادان مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: در مورد مسائل فنی به هیچ عنوان نمی‌توانم صحبت کنم. نمی‌توانم بگویم آیا از نتیجه بازی راضی هستم یا نه چون کیفیت زمین به قدری بد بود که من حتی در دوران بازیگری ام چنین زمینی ندیده بودم و حتی وقتی سالهای جوانی و نوجوانی ام را مرور می‌کنم چنین زمینی ندیده بودم. فقط می‌توانم برای دو تیم خدا را شکر کنم. اگر رضا جبیره فردا تست شود و رضا یزداندوست سلامتی کامل را داشته باشد هم برای خودمان و هم برای تیم آقای کلانتری خدا را شکر می‌کنم که اول سلامت هستیم.

او ادامه داد: بازی نکته فنی ندارد چون حدود ۸۰ دقیقه از بازی در ارتفاع بود. تقریبا می‌شود گفت بازی برای تیم فجر قلق دار تر بود و خیلی از دقایق هم می‌توانستد بازی را روی زمین بیاورند اما دو تیم به هیچ عنوان نتوانستند به دروازه ها نزدیک شوند. زمین امان این بازیکنان را برید. دیشب از دوستان شنیدم که مسئولان ورزش شهر و خواسته ای که آقای پیروانی داشته و خواسته زمین را درست کنند؛ گویا مصوبه تصویب شده و قرار است هزینه ۴ میلیاردی برای این زمین داشته باشند. حیف است. آدم وقتی به شیراز می‌آید لذت می‌برد. از شیرازی های عزیز تشکر می‌کنم که نهایت مهمان نوازی را داشتند و به قدری با ما خوب برخورد کردند، واقعا لیاقتشان این زمین نیست. تیم آقای کلانتری هم تیمی بود که سعی می‌کرد فوتبال بازی کند اما انشاالله که این زمین درست شود. اگر آقای جبیره و یزدان دوست فردا سلامت باشند خدا را شکر می‌کنیم.

سرمربی نفت آبادان درباره کیفیت فنی بازی گفت: در طول بازی هشت بار سر ها به هم خورد و بالای یازده بار قلم به قلم شدند. شاید اگر زمین خوب باشد لازم نیست انقدر در ارتفاع بازی شود. هفته قبل در بازی با تراکتور حدود ۹۷ درصد ضربات ما روی زمین و مثبت بود اما امروز به مراتب تیم فجر قلق زمین را بهتر از ما می‌دانست ولی حیف است. هیچ بازیکنی نمی‌تواند بازی کند و فقط همین که ما و تیم آقای کلانتری و داورها سالم هستند خدا را شکر.

منصوریان در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص تسلط او به زبان عربی گفت: من به یادگیری زبان های مختلف علاقه زیادی دارم. من فقط دو هنر دارم؛ یکی دوره بازیگری ام که فوتبال بازی می‌کردم و الان نمی‌دانم مربیگری ام از دید هوادار فوتبال چطور است اما هنر دومم این است که می‌توانم زبان را خوب یاد بگیرم. الان هم در آبادان تحت آموزش هستم و دو معلم دارم؛ معلم اولم دستیارم است و معلم دومم آقای فراهانی است،  سعی و تلاشم این است که یاد بگیرم. شما هر زبانی را یاد می‌گیری به یک زندگی جدید مسلط می‌شوی. شیرین است. به ارتباط بین من و بازیکنان هم کمک می‌کند. اشتباه زیاد می‌کنم اما آنها سعی می‌کنند که من را درک کنند و من هم سعی می‌کنم یواش یواش عربی را بهتر حرف بزنم‌.

او در واکنش به ضعف این تیم در انتقال توپ از دفاع به هافبک و هافبک به مهاجم ها گفت: دلیلش زمین بود. ما روی زمین بازی می‌کنیم. ما هفته قبل به قدری تراکتور را تحت فشار گذاشتیم تا دقیقه ۹۰ توانستیم گل بزنیم. اکثر بازیکنان من لمس توپ بالایی دارند و اکثر فوتبالیست های آبادان ضربه به توپ را خوب دارند و می‌توانند زود به تیم انتقال بدهند. کمااینکه خط دفاع و خط هافبک آقای کلانتری هم کم اشتباه فوتبال بازی کرد. اما کاش در یک زمین خوب بازی می‌کردیم‌. همین بازی را در دور رفت با کیفیت بالا دیدیم با اینکه من کرونا داشتم دیدم که همه بازی می‌کردند. کیفیت فنی خیلی پایین بود و از همه مسئولان می‌خواهم که استان فارس را کمک کنند. این زمین احتیاج به چمن رولی و زیرسازی دارد. از دوستان و مسئولان استادیوم پرسیدم، لوله از زیر این زمین رد شده، بخاری  و سرما و گرما دارد. آرزو می‌کنم که سهمیه استان فارس حفظ شود. ما اینجا می‌آییم لذت می‌بریم. برق از بین رفت اما فجر بماند. استارت این فجر با تیمی بود که من و محمد خرمگاه در سال ۷۰-۷۱ بازی کردیم و این تیم یک پله بالاتر آمد و به شیراز انتقال پیدا کرد. من با توجه به اینکه خودم سرباز سپاه بودم از مسئولین فجر بعنوان برادر کوچکتر می‌خواهم که این تیم را کمک کنند. اگر کمک نکنند نه تنها آقای کلانتری بلکه هیچ مربی نمی‌تواند کار کند. مربی تا لب مرز زمین می‌تواند کمک کند اما در زمین باید ببینید بازیکن از نظر روحی و روانی و مالی و تمرین چطور است. امیدوارم فجر بجنگد و سهمیه استان فارس را حفظ کند.


منصوریان درباره غیبت طالب ریکانی در بازی امروز گفت: خدا را شکر می‌کنم که طالب ریکانی امروز نبود. ما چک کردیم و آقا طالب به صورت زیرپوستی چهار کارت گرفته است و هیچکس متوجه نشده. خدا را شکر می‌کنم طالب در بازی امروز نبود. شاید عباس بوعذار را باید در دقیقه ۲۰ از زمین بیرون می‌آوردم؛ عباس بوعذار و زیبایی هنر فردی اش برای زمانی است که زمین صاف باشد. خیلی مراقب بودم که عباس آسیب نبیند‌. خدا را شکر طالب را امروز نداشتیم چون قطعا آسیب می‌خورد.

سرمربی صنعت نفت در پایان در خصوص وضعیت مالی این تیم عنوان کرد: ما سی درصد پول گرفتیم.

دیدگاه‌ها