کد خبر : 1811270 | 29 بهمن 1400 ساعت 17:50 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

سه فرصت مسلم گلزنی را از دست دادیم؛

مربی شهرخودرو: این برد شروع کار ما است

دستیار داوود سیدعباسی از نمایش عنابی‌پوشان مشهدی در مسجدسلیمان تمجید کرد و معتقد است که شهر خودرو باید در هفته‌های آینده روند خود را ادامه بدهد.

مربی شهرخودرو: این برد شروع کار ما است

به گزارش "ورزش سه" در روزی‌که داوود سیدعباسی به دلیل چهاراخطاره بودن در کنار زمین حضور نداشت، سلمان تاجدار مربی شهر خودرو بود و بعد از اولین برد مشهدی‌ها در لیگ برتر امسال، تاجدار به کنفرانس خبری رفت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

او در بخش ابتدایی صحبت‌هایش درباره شرایط مسابقه امروز گفت: با توجه به حساسیت ویژه این بازی، با تمام تلاش و توان به زمین آمدیم که بتوانیم امتیاز بگیریم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و در دقایق پایانی تلاش بچه های ما جواب داد؛ بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول یکی دو یا سه فرصت مسلم گلزنی داشتیم که آن ها را از دست دادیم.

تاجدار در ادامه صحبت‌هایش درباره شرایط فنی بازیکنان شهر خودرو توضیح داد: با توجه به حساسیت جدول، بازیکنان در زدن ضربات آخر کمی استرس داشتند اما آقای سیدعباسی از آنها خواست خونسرد باشند.

مربی شهر خودرو درباره عملکرد این تیم در نیمه دوم پاسخ داد: روند خوب مان را در نیمه دوم نیز داشتیم اما نمی‌توان از تیم محترم و خوب نفت حرفی نزد؛ کادرفنی نفت بسیار مجرب است و این تیم بسیار خوب بازی کرد.

سلمان تاجدار ادامه داد: ما یک بازی سخت ر ا بردیم و به دو تیم برای بازی جوانمردانه و موقعیت‌هایی که خلق کردند تبریک می‌گویم.

او با قدردانی از عملکرد خط دفاعی تیم مشهدی گفت: امروز خط دفاع ما کمترین موقعیت را به حریف داد که از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم.

تاجدار در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اولین برد به دست آمده فصل شهر خودرو توضیح داد: از تلاش همه بازیکنان تشکر می کنم، این شروع کار ما است و انشالله بتوانیم امتیازات لازم را در بازی‌های آینده کسب کنیم.

مربی شهر خودرو در بخش پایانی کنفرانس خبری خود در پاسخ به سوالی درباره عملکرد علی صفایی داور مسابقه گفت: صفایی اشتباهات تاثیرگذاری نداشت و مطمئنا در آینده می‌تواند پیشرفت کند چون او امروز خوب قضاوت کرد.

دیدگاه‌ها