کد خبر : 1811279 | 29 بهمن 1400 ساعت 18:08 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

تکذیبیه ساکت علیه درگیری در رختکن نساجی؛

الهامی: هر تصمیمی باشگاه بگیرد، تبعیت می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از دومین شکست پیاپی تیمش در لیگ برتر نسبت به شایعات مبنی بر برکناری‌اش واکنش نشان داد.

الهامی: هر تصمیمی باشگاه بگیرد، تبعیت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" بعد از شکست مقابل پرسپولیس در مشهد، امروز دوباره نساجی در مشهد در لیگ برتر میزبانی کرد و برای دومین بازی پیاپی ناکام در کسب امتیاز بود و مقابل گل‌گهر سیرجان بازی را واگذار کرد تا دو باخت پیاپی در کارنامه شاگردان ساکت الهامی به ثبت برسد.

الهامی بعد از شکست تیمش مقابل گل‌گهر، در کنفرانس خبری مقابل خبرنگاران مشهدی نشست و درباره بازی امروز گفت: جا دارد در همان ابتدا به گل‌گهر تبریک بگویم، همه انرژی‌مان را برای برد در زمین مسابقه با توجه به شرایط‌مان گذاشتیم اما آن‌چه می‌خواستیم نشد و گل‌گهری‌ها توانستند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند و بازی را برنده شوند.

ساکت الهامی با تکرار جملات خود بعد از بازی با پرسپولیس گفت: حرفی برای گفتن ندارم و بچه‌های تیم‌مان از جان و دل مایه گذاشتند. شرمنده هواداران شدیم و این برای من خیلی سخت است اما باید در ادامه بهتر شویم تا از شکست دور شویم.

سرمربی نساجی با درخواست از انصاف بیشتر کارشناسان صحبت‌هایش را ادامه داد و گفت: از کارشناسان خواهش می‌کنم مقداری انصاف بیشتری داشته باشند. همانطور که بازی قبل گفتم، بی‌عرضه هستم و نمی‌دانم با چه کسی باید بجنگم. مطمئنا این فوتبال ادامه دارد و اما واقعا من نمی‌دانم چه باید بگویم. شرایطی که هست کار را برایمان سخت کرده است، البته نمی‌خواهم که اصلا ارزش کار گل‌گهر را پایین بیاورم چون آن‌ها هم امروز جنگیدند.

او درباره ادامه همکاری‌اش با نساجی توضیح داد: اعتقاد من این است که باید روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم، البته که باشگاه هم هر تصمیمی بگیرد تابع آن هستم و سرمربی باید بپذیرد که مسئولیت تیم برعهده او است چون فوتبال را با نتیجه‌اش می‌سنجند.

الهامی در واکنش به عملکرد تیم داوری مسابقه گفت: بهتر است که من درباره داوری صحبتی نداشته باشم، چون به اندازه کافی در این فوتبال خانه نشین شده‌ام که بدانم چه صحبتی را باید انجام بدهم!

سرمربی نساجی در واکنش به شایعه درگیری حقیقی و شیری، آن را رد کرد و گفت: در رختکن تیم ما درگیری صورت نگرفت و من چیزی ندیدم.

ساکت الهامی درباره درگیری پیش‌‌آمده میان کادرفنی دو تیم در پایان مسابقه هم توضیح داد و گفت: کادرفنی حریف چون برنده بازی شده بودند، جلوی نیمکت ما دست می‌زدند و شادی می‌کردند؛ به هر حال آن‌ها برنده هستند و فعلا همه چیز بر وفق مراد آنهاست.

الهامی در بخش پایانی نشست خبری امروز خود، در واکنش به موقعیت‌سوزی بازیکنان تیمش پاسخ داد: باید بیشتر کار کنیم تا موقعیت‌ها تبدیل به گل شود.

دیدگاه‌ها