کد خبر : 1811281 | 29 بهمن 1400 ساعت 18:12 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

نمی خواستیم وقت تلف کنیم

عنایتی: عادت ندارم بازنده باشم

سرمربی هوادار می گوید توقعش از شاگردانش بیشتر است و باید بازی های بعد را جدی بگیرند.

عنایتی: عادت ندارم بازنده باشم

به گزارش ورزش سه، پس از آنکه هوادار یک امتیاز مقابل تیم مدعی سپاهان کسب کرد؛ رضا عنایتی در مورد تساوی صفر- صفر مقابل شاگردان نویدکیا در نشست خبری بعد از بازی گفت: از نظر شما یا بینندگان عزیز وقتی می گویید کسب یک امتیاز مقابل تیم خوب سپاهان، تصور این است که ما خوب کار کردیم ولی از دید من بچه ها اصلا خوب کار نکردند. بازی که تنها موقعیتش در دقیقه ۹۰ برای تیم ما باشد یعنی همان سه امتیاز که با یک امتیاز عوض می شود. امروز از تلاش بچه هایم فوق العاده راضی هستم، مقابل تیمی بازی داشتیم که به لحاظ حرفه ای جزو دو، سه باشگاه خوب ایران است. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم ولی از نتیجه بازی اصلا راضی نیستم. توقعم از بچه ها بیشتر بود.‌ فوتبالی که در نیمه اول بازی کردند با فوتبالی که در نیمه دوم بازی کردند کاملا متفاوت بود. ما در نیمه اول کاملا بر بازی مسلط بودیم ولی در نیمه دوم شرایط مصدومیت هم داشتیم مخصوصا برای گلرمان که دچار آسیب شد.


او در مورد اینکه در ابتدا بشاگردی را تعویض نکرد توضیح داد: مهرداد گفت شرایطم خوب است ولی گویا نمی توانست ادامه دهد. در کل بگویم من از یک امتیاز راضی نیستم زیرا می توانستیم سه امتیاز را بگیریم.


سرمربی هوادار در مورد شروع خوبشان در نیم فصل دوم با یک برد و یک تساوی گفت: ما در نیم فصل اول هم شرایط خوبی داشتیم بر خلاف اینکه در بعضی بازی ها نتیجه نگرفتیم. هفته به هفته بهتر شدیم و بازیکنان با تجربه اضافه کردیم. محمد قاضی و معین عباسیان بازیکنانی هستند که واقعا می توانند خیلی کمک کنند و عصای دست مربی باشند. تیم را به بزرگان تیم سپردم و من بیرون را هدایت می کنم. مطمئنا باید هفته های آینده را جدی تر بگیریم و امتیازات بیشتری را کسب کنیم تا آخر فصل بتوانیم شرایط  خوبی داشته باشیم.


عنایتی در مورد اینکه حین بازی صحبت خاصی با نویدکیا داشت یا خیر گفت: نه صحبت خاصی نبود. چون عادت دارم زیاد راه بروم دوستان گفتند می خواهی وقت را بگیری و من هم چندین بار به داور چهارم گفتم وقت های اضافه را بگیرید چون در شخصیت ما نیست که بخواهیم به قول معروف وقت تلف کنیم. یکی دو مصدومیت بود که شما دیدید تعویض هم شدند. دوستان اصرار داشتند که وقت را بگیرید که من هم به داور تاکید کردم که این اتفاق بیفتد.

1692316

 


وی در مورد کارت زردی که از مرجان زاده داور بازی دریافت کرد گفت: من نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم. آقای مرجانزاده خودش می‌داند. بعضی وقت ها بعضی حساسیت ها برای ما مربیان به وجود می آید ولی نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم و به داوران عزیز خسته نباشید می گویم.


عنایتی در مورد این که از این به بعد قرار است در تهران بازی کنند یا خیر گفت: خدا را شکر با تلاشی که مدیریت باشگاه انجام داد و خودمان هم پیگیری کردیم و جا دارد از دوستان خوبمان در مجموعه پاس قوامین تشکر کنم که با ما کمال همکاری را داشتند که ما بتوانیم بازی های مان را در این استادیوم برگزار کنیم. تیم ما روی زمین فوتبال بازی می کند و متاسفانه در نیم فصل اول از لحاظ زمین فوق العاده اذیت شدیم.


عنایتی در مورد رضایت از بازیکنانش که در فصل نقل و انتقالات آنها را جذب کرده افزود: طبق نیازی که داشتیم بازیکنانی را گرفتیم که مطمئناً به ما کمک خواهند کرد. امروز هم دو،سه نفر از آنها بازی کردند که راضی بودم ولی توقعم از بازیکنانم خیلی بالاتر است. من اصلا عادت ندارم که بازنده باشم و همیشه تمام توانم را به کار می‌گیرم برنده باشم و مطمئناً تمام مجموعه ای که با من کار می‌کند باید با همین ذهنیت جلو برود.

 
عنایتی یاد آور شد: از تلاش بچه ها راضی هستم ولی همین موقعیت ها است که باید تبدیل به گل شود. موقعی که در دقیقه ۹۰ توپمان به گل تبدیل نشد کمی عصبانی شدم.

دیدگاه‌ها