کد خبر : 1811285 | 29 بهمن 1400 ساعت 18:20 | 7.4K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش تند به عملکرد مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان؛

اعتراف فکری: مستحق باخت سنگین‌تری بودیم!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با جملاتی کنایه‌آمیز علیه عملکرد مدیران باشگاه نفت موضع‌گیری کرد.

اعتراف فکری: مستحق باخت سنگین‌تری بودیم!

به گزارش "ورزش سه" بعد از سومین شکست پیاپی نفت مسجدسلیمان با هدایت محمود فکری که امروز در مقابل شهر خودرو و در دوئلی 6 امتیازی رقم خورد، سرمربی باتجربه نفتی‌ها در کنفرانس خبری بعد از مسابقه حاضر شد و در بخش ابتدایی صحبت‌هایش به تمجید از نمایش شهر خودرو پرداخت و به تیم مشهدی بابت پیروزی تبریک گفت.

محمود فکری در صحبت‌های اولیه خود گفت: جا دارد به تیم شهر خودرو تبریک بگویم، بابت 3 امتیازی که در مسابقه امروز به دست آوردند؛ ما مستحق دریافت گل‌های بیشتری بودیم، به ویژه در نیمه اول این اتفاق می‌توانست رخ بدهد اما به هر حال حریف بازی بهتری از خود نشان داد و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با صحبت‌های کنایه‌آمیز علیه مدیران باشگاهش گفت: باید به مدیریت باشگاه در ابتدای فصل هم یک تبریک بگویم، چون آن‌ها واقعا شاهکار کردند؛ نمی‌دانم چطور با احساسات مردم برای منافع شخصی خودتان بازی کردید! تیمی را تحویل مردم و البته فوتبال داده‌اید که خودتان هم نمی‌دانید در آن چه هنرنمایی‌هایی کرده‌اید. ما هر کاری که انجام می‌دهیم، گره‌های این تیم باز نمی‌شود.

وی افزود: متاسفانه فساد در همه جای فوتبال ما هست و دست ما هم به واسطه بدهی‌های باشگاه بسته است و نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم؛ شما ببینید بازیکنانی که گرفتیم نتوانستیم از 5-4 نفر از آن‌ها استفاده کنیم.

فکری با کنایه نسبت به عملکرد مسئولان سازمان لیگ صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: بدهی خیلی از تیم ها شاید 10 برابر تیم ما باشد اما مشکلی ندارند و مجوز بازیکنانشان را می‌گیرند اما به تیم ما یکی یک برای بازیکنان جدید مجوز می‌دهند و نمی‌دانم داستان چیست؛ البته که همه می‌دانیم داستان چیست و چه خبر است. من سال گذشته در تلویزیون هم راجع به فساد گفتم فسادی که در فوتبال ما هست دامن همه را می‌گیرد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در واکنش به اتفاقات روزهای گذشته در فدراسیون فوتبال گفت: بینید چه بلبشویی در فدراسیون و سازمان لیگ ما در این چند روز بود و چه اتفاقاتی افتاد؛ مطمئن باشید که این آتش دامن همه را می‌گیرد. از باشگاه تا شخص و مدیر و مربی، اگر درست نتوانیم این کار را جمع کنیم، مطمئناً کار به جایی می‌رسد که همه‌ی فوتبالی‌ها ضرر می‌کنند و آن‌جا دیگر نمی‌شود کار را انجام داد. این سفره باید هر چه زودتر از فوتبال ایران جمع شود.

محمود فکری با اشاره به مشکلات فنی تیمش توضیح داد: متاسفانه باید بگویم که دست‌مان در حوزه فنی بسته است، بازیکنی هم که می‌گیریم نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم؛ علت هم به خاطر قراردادهایی که با یکسری بازیکنان بسته‌اند و شاید اصلا کیفیت ندارند و همین بازیکن سال بعد دوباره می‌رود شکایت می‌کند و باید طلبش را بگیرد.

فکری با حمله دوباره به عملکرد مدیران سابق نفت مسجدسلیمان ادامه داد: این شکایت‌ها دوباره باعث بسته شدن پنجره خواهد شد و تیم نمی‌تواند از بازیکنانی  که می‌خواهد استفاده کند، پس جا دارد که مجددا به مدیریت باشگاه در شروع فصل تبریک بگویم که واقعا شاهکار کردند، نمی‌دانم شب‌ها چگونه می‌توانند بخوابند.

وی افزود: روزی که محمود فکری را دور زدید خیلی خوشحال بودید چون که نمی‌دانستید که این بلا سر تیم می‌آید یا می‌دانستید و برایتان مهم نبود، فقط می‌خواستید که به آنچه دوست دارید دست پیدا کنید؛ من به شما تبریک می‌گویم، بابت بلایی که بر سر این تیم آورده‌اید و خوشحال باشید و به شما خسته نباشید می‌گویم.

محمود فکری در پاسخ به سوال خبرنگاری در توضیح این‌که چرا ابتدای فصل سرمربی نفت نشد، گفت: با من توافق کردند و قرار شد که به تهران برویم و با مدیربرنامه‌ام بنشینیم و آنجا قرارداد را امضا کنیم، حتی عکس هم گرفتیم و توافق شد اما متاسفانه فکر می‌کنم دوستان تصور کردند که با حضور من نمی‌توانند به منافعی که به آن فکر می‌کنند، برسند؛ بهانه‌هایی آوردند و قراردادم را تغییر داده و بندهایی اضافه کردند تا من بروم و آن‌ها دنبال دوستان دیگر بروند.

فکری ادامه داد: با چند مربی صحبت کردند و آن‌ها رفتند و آمدند و رسیدیم به اینجا که الان هستیم؛ شاید خیلی خوشحال بودند که محمود فکری را دور زدند و قرارداد نبستند، دنبال منافع شخصی خودشان بودند که مبارکشان باشد. انشالله که بتوانند شب راحت بخوابند و زندگی‌شان را ادامه بدهند. اشک و آه این ملت و مردمی که دلشان به این تیم خوش است پشت آنهاست. مردم هم الان را می‌بینند، شاید بر سر من داد بزنند و اعتراض کنند، در حالی که ما مقصر نیستیم چون ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و هر وقت هم به من بگویند خوش آمدی مطمئن باشید که می‌رویم.


سرمربی نفت مسجدسلیمان که به شدت از مدیران سابق نفت شاکی بود، صحبت‌هایش را در این‌باره این‌گونه تکمیل کرد: من فکر کردم می‌توانم به این تیم کمک کنم و الان هم دیر نشده و زمان داریم و مطمئنا تمام تلاشمان را می‌کنیم و کارمان را انجام می‌دهیم که انشالله به این تیم کمک کنیم و برگردیم؛ اما اگر این اتفاق نیفتاد شاید دیگر کاری از دست ما بر نمی‌آمده است. متاسفانه دوستان کاری کردند که هر کسی بیاید تلاش کند آن تلاش بی‌فایده باشد ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که تیم در لیگ برتر حفظ شود.

محمود فکری در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره برنامه‌های خود برای بقا نفت توضیح داد:  امیدی که ما داریم این است که بتوانیم از بازیکنانی که جذب کردیم استفاده کنیم و به تیم اضافه شوند اما متاسفانه در فدراسیون و سازمان لیگ ما فضا آنقدر ملتهب و آشفته است که هیچ کس در حال حاضر جوابگو نیست. امیدواریم بتوانیم از بازیکنانی که اضافه کردیم استفاده کنیم و به امید خدا با کمک هم تلاش کنیم و تیم را حفظ کنیم.

فکری در پایان با تمجید از بازیکنان تازه‌وارد گفت: بازیکنان خوبی گرفتیم و انشالله که مجوز و کارت آنها صادر شود تا بتوانیم از آنها در بازی‌های آینده استفاده کنیم؛ امیدواریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که انشالله نفت را در لیگ برتر بتوانیم نگه داریم و حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها