کد خبر : 1811288 | 29 بهمن 1400 ساعت 18:26 | 2.9K بازدید | 1 دیدگاه

داور امروز به صحنه‌ها نزدیک بود

ربیعی: برای از دست دادن پیروزی ناراحتم

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید: در مورد نقطه قوت فولاد روی ضربات ایستگاهی به شاگردانش تذکر داده است.

ربیعی: برای از دست دادن پیروزی ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان پس از تساوی یک – یک مقابل فولاد گفت: ابتدا به کادرفنی و بازیکنان تیم فولاد و بازیکنان مس رفسنجان خسته نباشید می گویم. نیمه اول کاملا در اختیار تیم ما بود. به نظر من باید در نیمه حداقل به 2 گل می رسیدیم. به تیر دروازه زدیم، تک به تک خراب کردیم و در نیمه دوم نیز بازی کاملا در تحت کنترل ما بود ولی با توجه به تأکیدی که روی نقاط قوت فولاد در ضربات ایستگاهی به بچه ها داشتیم، متأسفانه اسیر یک ضربه کرنر شدیم.

وی ادامه داد: تا قبل از گل، بازی کاملا در کنترل ما بود و حتی در دو ضدحمله می توانستیم به گل برسیم. با تغییراتی که داشتیم، مقداری رو به جلوتر رفتیم که در انتهای بازی با یک غفلت و اشتباه بچه های خط دفاعی، منجر به خطای پنالتی برای تیم حریف شد.

سرمربی مس گفت: به نظر خودم بازی خوبی بود و می توانستیم تیم پیروز بازی باشیم و کاملا ناراحتم که 3 امتیاز را از دست دادیم. شاید با توجه به اینکه تأکید زیادی روی نقطه قوت فولاد روی ضربات ایستگاهی داشتیم و با توجه به گل هایی که به پرسپولیس و آلومینیوم زده بودند، انتظار داشتم بازیکنان روی ضربه کرنر دقت می کردند. ما نیز ضربات ایستگاهی زیادی به دست آوردیم و از آن استفاده نکردیم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه کم به حریف فرصت دادیم ولی در نیمه دوم سخت جریمه شدیم. با این حال در پایان بازی توانستیم پنالتی را مهار کنیم و نبازیم. بازی را که می توانستیم ببریم، داشت برعکس می شد و نزدیک بود ببازیم. توانستیم فاصله را با فولاد که بسیار قوی تر از نیم فصل نخست شده، حفظ کنیم. این رقابت را سخت تر خواهد کرد.

ربیعی گفت: نیمه دوم با تعویض هایی که فولاد انجام داد و بازیکنانی که به داخل زمین آمدند، نشان دادند تیم خوش مهره ای برای ایران و آسیا محسوب می شوند و برای آنها نیز در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم. از الآن باید خودمان را برای بازی بعدی مقابل آلومینیوم اراک آماده و مهیا کنیم.

سرمربی مس در مورد صحبت های نکونام مبنی بر اینکه یک خطای پنالتی برای فولاد گرفته نشده، گفت: فکر می کنم آن صحنه ای که آقای نکونام روی آن اعتراض داشتند، روی توپ پشت دفاع ما بود و من به صحنه نزدیک بودم. من به نظر ایشان احترام می گذارم ولی آقای وفاپیشه هم خیلی به صحنه ها نزدیک بود. من در بازی هفته گذشته فراموش کردم این نکته را بگویم، در بازی برابر شهرخودرو یک داور جوان برای ما قضاوت کرد که بسیار داوری خوبی داشت، امروز نیز داور به صحنه ها نزدیک بود. ما هم می توانیم در صحنه هایی اعتراض داشته باشیم ولی به نظرم داور امروز خیلی بی نقص سوت زد. به هر حال به نظر آقای نکونام احترام می گذاریم.

دیدگاه‌ها