کد خبر : 1811302 | 29 بهمن 1400 ساعت 19:28 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

شهرخودرویی‌ها به حق خود رسیدند؛

جشن اولین برد فصل در مسجدسلیمان (عکس)

عنابی‌پوشان مشهدی توانستند با ارائه یک نمایش خوب و برتر در مسجدسلیمان، اولین پیروزی فصل را جشن بگیرند.

جشن اولین برد فصل در مسجدسلیمان (عکس)

به گزارش "ورزش سه" هر چند در برخی از رقابت‌های لیگ بیست و یکم، شهر خودرو نمایش خوبی در مقابل حریفان خود داشت اما بدشانسی مشهدی‌ها در کسب امتیاز و پیروزی باعث شده بود تا آن‌ها 17 مسابقه از رقابت‌های لیگ بیست و یکم را بدون پیروزی پشت سر بگذارند و در قعرجدول با 5 امتیاز حضور یابند.

مسابقه هفته هجدهم شاید سرنوشت‌سازترین بازی فصل برای مشهدی‌ها بود، رویارویی با یکی از حریفان مستقیم در راه بقا در لیگ برتر در مسجدسلیمان؛ مصاف با نفت که آن‌ها هم برای فرار از جمع فانوس به دستان لیگ نیازمند 3 امتیاز خانگی بودند.

اما شاگردان سیدعباسی نمایش بی‌نقص و خوبی را در مسجدسلیمان از خود به اجرا گذاشتند و بعد از خلق موقعیت‌های متعدد و فرصت‌سوزی مهاجمان در دقیقه 93 گل پیروزی‌بخش شهر خودرو توسط محمدرضا فلاحیان روی یک حرکت سرعتی عالی به ثمر رسید تا این‌گونه اولین برد فصل شهر خودرو به ثمر برسد.

3 امتیازی که حالا مشهدی‌ها را بیش از همیشه به بقا در لیگ برتر امیدوار کرده و آن‌ها با روحیه‌ای مضاعف در مسابقه بعدی مقابل هوادار تهران در خانه به میدان خواهند رفت.

بعد از گلزنی فلاحیان، بازیکنان و کادرفنی شهر خودرو جشن اولین پیروزی فصل را در مسجدسلیمان برگزار کردند و شادمان از پیروزی در دوئلی 6 امتیازی بودند.

 

1692334
1692335

دیدگاه‌ها