کد خبر : 1811369 | 30 بهمن 1400 ساعت 08:27 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

حق شهرخودرو افتادن نیست؛

رابط: در پایان فصل به استقلال برمی‌گردم

هافبک جوان شهرخودرو از اینکه بعد از یک نیم فصل دوباره در لیگ برتر بازی کرد خوشحال است.

رابط: در پایان فصل به استقلال برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، فردین رابط بعد از اینکه یک نیم فصل در استقلال بازی نکرد، از این تیم جدا شد. مقصد بعدی او شهرخودرو بود. هافبک جوان مشهدی ها امروز دربازی با نفت مسجد سلیمان اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام داد. او در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد اولین بازی اش برای شهرخودرو گفت: بعد از یک نیم فصل، اولین بازی ام بود که دوباره در لیگ برتر انجام دادم. هفته قبل نتوانستم بازی کنم ولی خدا را شکر که مشکل کارت حل شد و توانستم امروز بازی کنم.

او ادامه داد: در نیمه اول می توانستیم کار نفت را تمام کنیم. خود من هم یک تک به تک خراب کردم و هم می توانستم یک پاس گل بدهم. متاسفانه از این دو موقعیت خوب استفاده نکردم. خدا را شکر در وقت های اضافه یکی از بازیکنان جور ما را کشید و توانستیم گل پیروزی را بزنیم. در کل بازی خوبی بود و از هر جهت از نفت بهتر بودیم. باید قدر موقعیت هایمان را بدانیم تا شهرخودرو را از قعر جدول بالا بکشیم.

هافبک شهرخودرو با ابراز امیدواری نسبت به درخشش در تیمش جدیدش گفت: بعد از یک نیم فصل که در استقلال بازی نکردم، این اولین بازی من بود. بالاخره یک نیم فصل نبودم و بازی برایم سنگین بود. امیدوارم که در بازی های بعدی بیشتر به تیم کمک کنم. با هدف به این تیم آمدم که این جا بازی کنم و برای ماندن در لیگ به شهرخودرو کمک کنم تا در لیگ بمانیم بعد هم به استقلال برگردم و یک تصمیم خوب بگیرم.

او در پاسخ به این سوال که با این حساب پس به استقلال برمی گردی؟ گفت: بله من یک نیم فصل قرضی به شهرخودرو آمدم و باید برگردم و تصمیم بگیرم.

رابط در خصوص رویارویی با مربی سابقش محمود فکری تاکید کرد: من در ابتدای بازی از زحمات آقای فکری تشکر کردم. ایشان هم در استقلال و هم در نفت به من بازی داد. خیلی از او ممنون هستم و انشالله که دوباره شاگردش شوم. از آقای سیدعباسی هم تشکر می کنم که در بازی اول به من میدان دادند. امیدوارم که در بازی های بعدی هم به تیم کمک کنم. واقعا حیف است تیمی که پارسال در آسیا بازی می کرد سقوط کند. انشالله هم هواداران حمایت کنند و هم مسئولان مشهد کمک کنند تا تیم در لیگ برتر بماند.

وی در پایان در مورد بازی هفته بعد مقابل هوادار گفت: بازی سختی پیش رو داریم. این بازی ها برای ما شش امتیازی است. برای جدا شدن از قعر جدول باید امتیاز بگیریم. حق تیم ما افتادن نیست و امیدوارم که همکاری های لازم برای بهتر شدن شرایط و بقای شهرخودرو انجام شود.

دیدگاه‌ها