کد خبر : 1811370 | 30 بهمن 1400 ساعت 08:28 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض تارتار 25 دقیقه دوام نیاورد؛

سریع‌ترین اخراج ممکن در فولادشهر (عکس)

وینگر سرعتی و تعویضی ذوب‌آهن نتوانست درخشش خود در ترکیب تیمش را تکرار کند و حضور کوتاه‌مدتی در زمین مسابقه داشت.

سریع‌ترین اخراج ممکن در فولادشهر (عکس)

به گزارش "ورزش سه" یکی از مهره‌های تعویضی که مهدی تارتار همواره روی او در لیگ بیست و یکم حساب ویژه‌ای باز کرده است، حسین شنانی وینگر 28 ساله این تیم بوده که از ابتدای فصل در طول 17 بازی گذشته، 10 بازی در ترکیب ذوبی‌ها حضور داشته و جالب آن‎که 9 حضور به عنوان یار جانشین و ذخیره بوده است.

شنانی در دو پیروزی ذوب‌آهن مقابل صنعت نفت و سپاهان پس از ورود به زمین، گل‌های 3 امتیازی تیمش را ساخته تا این‌چنین پاسخ خوبی به اعتماد تارتار بدهد.

او روز گذشته از آغاز نیمه دوم جانشین عارف رستمی شد تا توان تهاجمی تیمش را بالا ببرد و در دقیقه 67 بود که درون محوطه جریمه پیکان سرنگون شد اما داور مسابقه این صحنه جنجالی را تمارض شنانی تشخیص داد و او را جریمه کرد؛ تصمیمی که البته کارشناسان داوری خلاف آن نظر داده و معتقدند که کمیل غلامی باید در این صحنه اعلام پنالتی می‌کرده است.

 

1692440

 

با این‌حال 2 دقیقه بعد از اخطار اول به واسطه تمارض، تکل شنانی در میانه زمین کارت دوم را هم از جیب کمیل غلامی بیرون کشید تا در فاصله کمتر از 2 دقیقه، یار تعویضی مهدی تارتار از زمین مسابقه اخراج شود و حضوری 23 دقیقه‌ای را در زمین مسابقه تجربه کند!

حسین شنانی که در دربی رفت اصفهان پایه‌گذار گل پیروزی‌بخش تیمش بود، حالا با کارت قرمز دریافتی نمی‌تواند در بازی برگشت همراه ذوبی‌ها باشد و محروم از دوئل با سپاهان است.

دیدگاه‌ها