کد خبر : 1811373 | 30 بهمن 1400 ساعت 08:43 | 9.6K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش منصوریان به چمنی که لیگ برتری نیست

زمین حافظیه بدتر از ۲۰ سال پیش خود!

ورزشگاه حافظیه شیراز بار دیگر میزبان مسابقه‌ای در لیگ برتر فوتبال ایران بود و سرمربی صنعت نفت، جدیدترین منتقد این ورزشگاه است.

زمین حافظیه بدتر از ۲۰ سال پیش خود!

به گزارش "ورزش سه" یکی از معضلات برگزاری لیگ بیست و یکم، بدون‌تردید مشکل میزبانی برخی تیم‌ها در ورزشگاه‌های غیر استاندارد و زمین‌های چمن نامناسب بوده است که شاید شاخص‌ترین آن‌ها، فجرسپاسی شیراز است؛ فجری‌ها در ورزشگاه حافظیه از رقبای خود میزبانی می‌کنند، ورزشگاهی که بعد از اتمام هر مسابقه در آن، سرمربی تیم میهمان به شدت از وضعیت چمن آن گلایه دارد.

روز گذشته صنعت نفت آبادان در این ورزشگاه مقابل فجر به میدان رفت و بعد از تساوی بدون گل شاگردان منصوریان که باعث قطع روند 4 برد پیاپی نفتی‌ها شد، به شدت سرمربی باتجربه صنعت نفت به گلایه از وضعیت زمین چمن پرداخت و صحبت‌های جالبی را در این‌باره مطرح کرد.

علیرضا منصوریان در واکنش به وضعیت ورزشگاه حافظیه گفت: در مورد مسائل فنی به هیچ عنوان نمی‌توانم صحبت کنم؛ نمی‌توانم بگویم آیا از نتیجه بازی راضی هستم یا نه چون کیفیت زمین به قدری بد بود که من حتی در دوران بازیگری ام چنین زمینی ندیده بودم و حتی وقتی سالهای جوانی و نوجوانی ام را مرور می‌کنم چنین زمینی ندیده بودم.

وی افزود: فقط می‌توانم برای دو تیم خدا را شکر کنم. اگر رضا جبیره فردا تست شود و رضا یزداندوست سلامتی کامل را داشته باشد هم برای خودمان و هم برای تیم آقای کلانتری خدا را شکر می‌کنم که اول سلامت هستیم.

باید دید آیا در ادامه فصل، همچنان فجر قرار است در این ورزشگاه میزبانی کند یا با تدابیر اتخاذ شده، شرایط جدیدی برای میزبانی تیم شیرازی در لیگ برتر فراهم خواهد شد و آن‌ها در ورزشگاه تازه‌تاسیس پارس شیراز مسابقات خود را پی خواهند گرفت تا مشکلات میزبانی فجر با توجه به زمین چمن نامناسب حافظیه به پایان برسد.

دیدگاه‌ها