کد خبر : 1811379 | 30 بهمن 1400 ساعت 08:57 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

پرهیجان مثل دوران بازی

سیدصالحی؛ منقلب شده در مسجد سلیمان (عکس)

مدیر تیم فوتبال شهر خودرو بعد از به ثمر رسیدن گل پیروزی‌بخش تیمش، به سرعت خود را به جمع بازیکنان رساند و در حلقه شادی عنابی‌پوشان شرکت کرد.

سیدصالحی؛ منقلب شده در مسجد سلیمان (عکس)

به گزارش "ورزش سه" سیدمهدی سیدصالحی که در کسوت مدیر تیم فوتبال شهر خودرو از ابتدای فصل مشغول به فعالیت در تیم مشهدی شده، روز گذشته یکی از چهره‌های ویژه عنابی‌پوشان بعد از برد در مصاف حساس با نفت مسجدسلیمان بود.

سیدصالحی بعد از آن‌که محمدرضا فلاحیان در واپسین لحظات بازی گل برتری را برای شهر خودرو زد، دوان دوان از سوی نیمکت به حلق شادی شهرخودرویی‌ها در کنار زمین خود را رساند و با سرعتی معجزه‌آسا و در حالی‌که فریاد شادی سر می‌داد، از فلاحیان به پاس گلزنی‌اش قدردانی کرد.

شادی مدیر تیم فوتبال شهر خودرو به لحظه گل ختم نشد و او پس از پایان مسابقه با چشمانی اشکبار از طلسم شکسته شده در مسجدسلیمان، در جمع بازیکنان حاضر شد و به شادی برای اولین برد به دست آمده برای تیم مشهدی پرداخت.

او امیدوار به آن است که تیم تحت مدیریت او بتواند روزهای خوبش را بعد از بازی با نفت آغاز کند و پروسه بقای شهر خودرو با موفقیت به پایان برسد تا در اولین سال فعالیت در کسوتی به جز فوتبالیست بودن، سیدصالحی بتواند ماموریت خود را با موفقیت به سرانجام رسانده باشد.

عکاس: علی شمشیرگر

 

1692456

 

1692457

دیدگاه‌ها