کد خبر : 1811380 | 30 بهمن 1400 ساعت 08:59 | 16.9K بازدید | 4 دیدگاه

سومین ستاره +40 سال لیگ فوتبال ایران

سیدجلال به بختیاری‌زاده و عنایتی رسید

کاپیتان پرسپولیس در حضور کوتاه‌مدت خود در زمین مسابقه توانست به رکوردی ویژه در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران دست پیدا کند.

سیدجلال به بختیاری‌زاده و عنایتی رسید

به گزارش "ورزش سه" سیدجلال حسینی که بعد از حضور در فینال سوپرجام ایران، در هفته هفدهم لیگ برتر استراحت کرد و با صلاحدید یحیی گل‌محمدی در ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی قرار نگرفت، دیشب در ورزشگاه آزادی مجدداً در جمع بازیکنان حاضر در میدان  حضور یافت.

گل‌محمدی بعد از به ثمر رسیدن گل برتری پرسپولیس، تصمیم به تغییرات دفاعی در تیمش گرفت و سیدجلال حسینی را به جای مهدی عبدی به ترکیب پرسپولیس اضافه کرد تا حسینی در اولین‌بازی بعد از جشن تولد 40 سالگی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران به میدان برود.

حضور 10 دقیقه‌ای حسینی برای دست‌یابی به یک رکورد ویژه کافی بود، او حالا سومین بازیکن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که بعد از 40 سالگی همچنان در سطح اول لیگ برتر حضور داشته و به میدان می‌رود.

پیش از سیدجلال حسینی، سهراب بختیاری‌زاده و رضا عنایتی بودند که تا 41 سالگی در سطح اول فوتبال ایران کار خود را دنبال کردند و حالا کاپیتان باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت سومین بازیکن +40 سال تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است.

دیدگاه‌ها