کد خبر : 1811383 | 30 بهمن 1400 ساعت 09:11 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

فجر می‌خواهد از صدرنشین امتیاز بگیرد

صادقی: ممنون که تا دم در ورزشگاه می‌آیید

دروازه بان فجرسپاسی معتقد است که هواداران این تیم صبر زیادی دارند.

صادقی: ممنون که تا دم در ورزشگاه می‌آیید

به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی، دروازه بان تیم فجرسپاسی در مورد تساوی بدون گل مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هجدهم گفت: ما نسبت به بازی های قبل در این بازی عملکرد بهتری داشتیم. موقعیت های خوبی ایجاد کردیم. خدا را شکر عملکرد کلی تیم خوب بود ولی متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم.

او افزود: کمی بدشانس بودیم و زمین هم به قدری افتضاح بود که نمی شود در موردش صحبت کنیم. مجبور هستیم که از توپ های بلند استفاده کنیم. هر تیمی هم که می آید از کیفیت زمین گلایه می کند. ما هم دوست داریم چمن خوب داشته باشیم تا بتوانیم روی زمین کار کنیم. این دست ما نیست و دست مسئولین است که باید به فکر باشند. روی هم رفته اگر توپ هایمان گل می شد سه امتیاز را کسب می کردیم.

دروازه بان فجر با اشاره به کلین شیت امروز خود گفت: این ششمین کلین شیت من بود. البته طی بازی های گذشته یک مقدار شرایط سخت بود. موقعیت های زیادی به حریف می دادیم و طی اشتباهاتی، دروازه مان باز می شد و نمی توانستیم کلین شیت کنیم. اینکه امروز گل نخوردیم، یکی از نکات مثبت ما بود و امیدواریم که چنین کاری را در هفته های بعد هم تکرار کنیم.

 

1685628

 

صادقی با بیان اینکه اضافه شدن بازیکنان جدید، شرایط فجر را بهتر کرده افزود: با بازیکنان خوبی که به تیم اضافه شدند صد در صد تیم بهتر خواهد شد. ما در بازی امروز موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و این خودش نشان داد که بازیکنانی که به تیم اضافه شدند چه تاثیر خوبی داشته اند.

وی در مورد بازی سخت هفته آینده تیمش مقابل استقلال گفت: بازی خیلی سختی با استقلال داریم. این تیم شرایط خوبی دارد و خیلی باید هوشیار باشیم. این تیم از تک موقعیت های خود به خوبی استفاده می کند. جلوی چنین تیمی اگر اشتباه کنیم، سخت جریمه می شویم. به امید خدا مقابل استقلال برای امتیاز گرفتن می رویم.

دروازه بان فجر در خصوص شرایط تیمش در جدول تاکید کرد: ما تمام تلاش خودمان را می کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم. باید همه بازی ها برایمان مهم باشد. همه تیم ها به دنبال کسب نتیجه هستند و رفته رفته امتیاز گرفتن سخت تر می شود. ما هم به دنبال این هستیم که چه در خانه و چه در خارج از خانه امتیاز کسب کنیم. چون نمی خواهیم کار به روزهای آخر و اما و اگر بکشد.  از هوادارن تشکر می کنم که حمایت مان می کنند. به ورزشگاه که نمی توانند بیایند ولی تا دم در ورزشگاه می آیند. ما همیشه حمایت آنها را حس کردیم. همیشه گفته ایم که صبر آنها زیاد بوده و امیدوارم که بتوانیم خوشحالشان کنیم.

دیدگاه‌ها