کد خبر : 1811404 | 30 بهمن 1400 ساعت 10:35 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

گواردیولا: چهار پیشنهاد ما برای هری کین رد شد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، فاش کرد که این باشگاه چهار تلاش ناموفق برای جذب هری کین داشته است.

گواردیولا: چهار پیشنهاد ما برای هری کین رد شد

به گزارش "ورزش سه"، سیتی تابستان گذشته به صورت جدی برای جذب هری کین اقدام کرد اما در نهایت موفق نشد این بازیکن را به خدمت بگیرد. 
بسیاری از منابع خبری در همان زمان اعلام کرده بودند که کاپیتان تیم ملی انگلیس نیز علاقه زیادی به حضور در جمع سیتیزن‌ها دارد اما در نهایت مدیران تاتنهام حاضر نشدند این پیشنهاد را بپذیرند. 
دنیل لوی، مدیر تاتنهام، حاضر به فروش این بازیکن نشده و خواهان دریافت مبلغی هنگفت برای انتقال کین به سیتی بود. او قصد داشت کین را با مبلغی در حدود 150 میلیون پوند به فروش برساند و در نهایت سیتی نیز حاضر به پرداخت این مبلغ نشد. 

 

1684161


دو طرف تا روز آخر امیدوار بودند که لوی به انجام این انتقال رضایت دهد اما با آغاز فصل و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این امیدواری عملا از بین رفت. 
گواردیولا درباره اتفاقاتی که در طول تابستان گذشته رخ داد به خبرنگاران گفت:« حالا می‌توانید بگویید که هری کین به جمع ما ملحق نشد و همه چیز خوب پیش رفت اما من در آن زمان نمی‌دانستم که اینطور خواهد شد. ما سعی کردیم اما تاتنهام به وضوح اعلام کرد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.»
این سرمربی اسپانیایی با اشاره به تلاش‌های مکرر سیتی برای جذب این مهاجم انگلیسی اظهار داشت:« وقتی این اتفاق دو، سه یا چهار بار رخ می‌دهد یعنی کار تمام است و امیدی نیست. ما پس از آن فهرست تیم را بررسی کرده و خیلی مطمئن نبودیم. من هرگز از اقدامات باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی ناامید نشدم. هرگز هیاهویی ایجاد نکرده‌ام. وقتی مذاکراتی داشته باشیم و نتوانیم به توافق برسیم، این معضل را در داخل حل می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها