کد خبر : 1811413 | 30 بهمن 1400 ساعت 11:08 | 28.4K بازدید | 2 دیدگاه

رکورد ویژه گروسیان با 4 کلین‌شیت در 5 بازی؛

جای خرید جدید پرسپولیس در صنعت نفت خالی نیست!

سنگربان باتجربه صنعت نفت آبادان توانسته نقش پررنگی در نتایج خوب تیمش در هفته‌های گذشته داشته باشد.

جای خرید جدید پرسپولیس در صنعت نفت خالی نیست!

به گزارش "ورزش سه" بعد از جدایی احمد گوهری از خط دروازه صنعت نفت تصور می‌شد که این تیم در خط دروازه دچار تزلزل شود، البته که مدیران باشگاه با نظر منصوریان نیما میرزازاد را جذب کردند تا در رقابت با فرزین گروسیان، این دو سنگربان در نیم‌فصل دوم در جمع شاگردان علیرضا منصوریان قرار داشته باشند.

اما نگاهی به آمار و ارقام گروسیان در هفته‌های گذشته نشان می‌دهد که این دروازه‌بان 29 ساله توانسته به خوبی پاسخ اعتماد سرمربی صنعت نفت را بدهد و نمایش درخشانی را در ترکیب تیم خود داشته است.

گروسیان بعد از شروع ناموفق لیگ بیست و یکم، در 5 بازی اخیر صنعت نفت که با 13 امتیاز برای این تیم آبادانی همراه بوده و تنها یکبار دروازه صنعت نفت باز شده، درون دروازه ایستاده و توانسته در مقابل نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن اصفهان، تراکتور تبریز و فجرسپاسی شیراز کلین‌شیت کند و تنها در مصاف با هوادار، مغلوب ضربه عبدی در واپسین لحظات بازی شد.

 

1692494

 

اوج درخشش سنگربان باتجربه صنعت نفت در بازی هفته هجدهم مقابل فجرسپاسی بود که در مقابل 4 شوت مهاجمان فجر با واکنش‌های مناسب خود توانست ایستادگی کند و عملکرد خوبی را از خود نشان داد تا با ثبت 4 کلین‌شیت در 5 مسابقه آمادگی خود را به کادرفنی و هواداران صنعت نفت نشان بدهد.

دیدگاه‌ها