کد خبر : 1811421 | 30 بهمن 1400 ساعت 11:33 | 5K بازدید | 3 دیدگاه

مقامات قضایی فدراسیون به کنفرانس بعد از بازی ورود کنند

مربی پیکان: با شلوغ‌کاری نمی‌توانید ما را زیر سوال ببرید

مربی پیکان می گوید تیمش در فصل جاری 3 بار مقابل ذوب آهن به برتری رسید و کسی نمی تواند موفقیت های این تیم را با حاشیه سازی زیر سوال ببرد.

مربی پیکان: با شلوغ‌کاری نمی‌توانید ما را زیر سوال ببرید

مجید محافظت کار در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی پیکان مقابل ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر بیان کرد: بازی سختی بود. 3 امتیاز این دیدار برای ما بسیار مهم و ارزشمند بود. خصوصا اینکه سرمربی ما محروم بود و 4 بازیکن اصلی خود را نیز به دلیل محرومیت و مصدومیت و سرماخوردگی در اختیار نداشتیم. با این حال عملکرد خیلی خوبی داشتیم و خوشبختانه به برد رسیدیم و 3 امتیاز را مال خود کردیم.
او با اشاره به جدایی برخی بازیکنان از پیکان در نیم فصل گفت: فراموش نکنید تیم ما نسبت به نیم فصل اول چند بازیکن اصلی خود را از دست داده است. جدایی علیرضا کوشکی و چند بازیکن دیگر که به دلیل مشکلات مالی باشگاه پیکان در یک مقطع خاص صورت گرفت، کاملا به ما ضربه زد اما خوشبختانه با درایت سرمربی محترم، تزریق روحیه توسط مدیرعامل جدید و همت بازیکنان توانستیم این برد را کسب کنیم و جایگاه مان را در جدول بهبود ببخشیم.
مربی پیکان درباره موفقیت های خیره کننده تیمش در این فصل از رقابت های لیگ برتر تاکید کرد: همه اعضای پیکان امسال ثابت کردند که یک تیم همدل هستند. حتی بازیکنان جایگزین ما هم این یکدلی را درک می کنند و از روی نیمکت برای موفقیت تیم شان دعا می کنند. ما جوانان خوبی داریم که بعد از هر شکست فقط سعی می کنند از اشتباهات قبلی شان درس بگیرند و نکته مهم این است که آنها هیچ وقت دچار غرور کاذب نمی شوند.
محافظت کار ادامه داد: این جایگاه و ذهنیتی که در بازیکنان و سایر اعضای تیم به وجود آمده، مدیون تفکرات سالم و سازنده آقای حسینی سرمربی تیم است که در سایه حمایت های مدیریت محترم، باشگاه پیکان را به سمت موفقیت سوق می دهد.

 

1692489


او با اشاره به بحث هایی که از سوی ذوب آهنی ها درباره داوری مطرح شده، گفت: امروز فوتبال ایران به کیفیت تیم پیکان احترام می گذارد؛ این تیم در دیدارهای خیلی بزرگی کیفیت خود را اثبات کرده و هرگز با بحث های حاشیه ای ارزش های تیم ما زیر سوال نمی رود. تیم ما در زمین بازی و با تمرکز و تلاش بیشتر به موفقیت رسید و هیچ کس هم نمی تواند نتایجی که ما کسب کردیم را با شلوغ کاری و به حاشیه بردن زیر سوال ببرد.
مربی پیکان ادامه داد: اینکه پس از هر شکست به یک نفر حمله کنیم، درست نیست. یکروز به بازیکن خودی، یکروز به مربی حریف، یکروز به داور و یکروز به فرد دیگری… این مساله هیچ کمک فنی انجام نمی دهد چراکه نتیجه بازی فوتبال درون زمین رقم می خورد.
محافظت کار در بخش دیگری از حرف هایش عنوان کرد: تیم پیکان امسال سه بار با تیم ذوب آهن بازی کرده؛ دوبار در لیگ و یکبار پیش از شروع فصل در یک بازی دوستانه که هر سه بار برنده بوده و این نشان از شایستگی فنی تیم پیکان دارد. به نظرم باید بدون هیچ بحث و حاشیه ای شکست را پذیرفت.
مربی  پیکان درباره اتهام هایی که سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری وارد آورد، گفت: پس از بازی رفت هم در کنفرانس بعد از بازی اتهاماتی وارد شد که بدون پیگیری باقی ماند. از مقامات قضایی محترم فدراسیون خواهشمندیم موارد مطروحه در کنفرانس خبری بعد از بازی اخیر را پیگیری کنند و در صورت اثبات برخورد قاطع با متخلفین و در صورت عدم اثبات، با افرادی که در توجیه شکست با اتهام و حمله به دیگران سعی در بی اعتمادی و ملتهب کردن فضای فوتبال دارند، برخورد کنند تا یکبار برای همیشه بساط این اتهام زنی ها جمع شود.
محافظت کار که سابقه مربیگری در ذوب آهن را نیز دارد، صحبت هایش را اینطور پایان برد: برای باشگاه ذوب آهن که برگ زرینی در تاریخ ورزش کشور ماست و هواداران خونگرم و با تعصب آن آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

دیدگاه‌ها