کد خبر : 1811430 | 30 بهمن 1400 ساعت 12:11 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

شایان مصلح در نقش کی روش استنلی

با ورود کی روش استنلی به ترکیب تیم گل گهر کمی سبک بازی این تیم به نسبت دور رفت تغییر پیدا کرده است.

شایان مصلح در نقش کی روش استنلی

به گزارش "ورزش سه"، حالا گلزنی روی ضربات ایستگاهی در تیم گل گهر به استراتژی های اصلی این تیم تبدیل شده و از سویی سانترهای زودهنگام و دیر هنگام از کناره ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است چرا که کی روش استنلی بلند قامت قدر این توپ ها را می داند.

گل گهر در بازی با نساجی هم قصد داشت از این حربه به گل برسد و سرانجام در دقیقه 38 بازی به هدف خود یعنی گل زنی از روی ضربه ایستگاهی دست یافت. سانتر سعید صادقی روی دروازه نساجی با ضربه سر کی روش استنلی توام نشد اما به گل تبدیل شد به این خاطر که شایان مصلح نقش این مهاجم گلزن را به خوبی بازی کرد. او بالای سر کریم اسلامی به گونه ای به توپ ضربه زد که از دست علیرضا حقیقی کاری ساخته نبود. همین گل زمینه ساز پیروزی دو بر یک گل گهر در این بازی و کسب سه امتیاز شد. سه امتیازی که گل گهر را به امتیاز 28 و به رتبه ششم رساند. بدون شک دورنمای شاگردان امیر قلعه نویی صعود به رتبه سوم جدول و در نهایت کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا است به خصوص که آنها با شکست در برابر نساجی در جام حذفی شانس باقی ماندن در جدول این بازی ها و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از این طریق از دست دادند.

حسن حضور کی روش استنلی در ترکیب گل گهر این است که در ضربات ایستگاهی همه حواس ها معطوف او می شود و این بهترین فرصت برای دیگر بازیکنان گل گهر است که موقعیت طلبی کنند و گل بزنند که شایان مصلح در بازی روز گذشته این کار را به خوبی انجام داد.

دیدگاه‌ها