کد خبر : 1811434 | 30 بهمن 1400 ساعت 12:28 | 2.3K بازدید | 3 دیدگاه

وقتی زمین حافظیه را دیدیم نظرمان عوض شد!

تهیدست: خدا را شکر از این زمین سالم بیرون آمدیم

میثم تهیدست، مدافع صنعت نفت آبادان در مورد شرایط تیم‌شان توضیح می‌دهد و معتقد است آبادانی‌ها برای رسیدن به این روزها تلاش بسیاری کرده‌اند.

تهیدست: خدا را شکر از این زمین سالم بیرون آمدیم

به گزارش "ورزش سه"، میثم تهیدست مدافع صنعت نفت آبادان که نمایش خوبی مقابل فجر داشت در خصوص این تساوی گفت: بازی دیروز برای ما خارج از خانه بود‌. هفته گذشته نتیجه خیلی خوبی گرفته بودیم و تمام فکر ما کسب سه امتیاز بود ولی با زمین که روبه رو شدیم تفکرمان عوض شد چون زمین اصلا کیفیت خوبی نداشت و نتوانستیم آن فوتبال همیشگی به خصوص فوتبالی که هفته گذشته بازی کردیم را ارائه دهیم. هفته گذشته موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما این هفته نشد و به قول علی آقا مهم‌ترین مسئله این بود که توانستیم از این زمین سالم خارج شویم! هر چه باشد یک امتیاز خارج از خانه کسب کردیم و هفته آینده با بازی داخل خانه امیدواریم این دو امتیاز را جبران کنیم.

او در مورد زمین حافظیه بیان کرد: شاید واقعا به من یا تیم صنعت نفت نرسد که درباره زمین صحبت کنیم ولی اگر اتفاقی بیفتد، مسئولین شیراز و استان فارس باید پاسخگو باشند. حیف است که تیم فجر در آن زمین بازی می‌کند تیمی که قدمت و سابقه زیادی دارد. امیدوارم مشکل زمین آن‌ها برطرف شود و بتوانند راحت و بدون دغدغه فوتبال بازی کنند.

تهیدست در مورد وضعیت صنعت نفت گفت: خدا را شکر که تیم ما به یک خودباوری رسیده که می‌توانیم از تمام بازی‌ها با امتیاز و سر بلند خارج شویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد چون ما این روزها را به سختی به دست آوردیم. تمام مشکلاتی که داشتیم و اتفاقاتی که رخ داد روی مسائل فنی تیم ما تاثیری نداشت بلکه به ما خیلی کمک کرد و هم‌فکر شدیم تا شرایط‌مان را بهتر کنیم و امیدوارم که این روند ادامه دار باشد.

او در مورد فیکس شدن در ترکیب منصوریان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوب بوده بعد از مدتی که وقفه افتاد و در ترکیب نبودم توانستم به تیم کمک کنم و امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد. از نظر شخصیت تیمی گل نخوردن به آدم خیلی کمک می‌کند و خدا را شکر سه هفته است که تیم ما گلی دریافت نکرده است. نمی‌شود گفت فقط خط دفاع و یا دروازه‌بان موثر بودند بلکه یک دفاع تیمی بود و همگی در گل نخوردن مشارکت داشتیم و امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد.

او در مورد بازی هفته بعدشان با نساجی مازنداران گفت: بازی داخل خانه است و نساجی تیم خیلی خوب و با کیفیتی است. علی رغم اینکه در این دو هفته نتیجه نگرفته اما نشان داده است که فوتبال خوبی بازی می‌کند. امیدواریم که تمرینات خوبی داشته باشیم و چون بازی در آبادان است فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم. امیدواریم با به دست آوردن سه امتیاز روند خوب‌مان را ادامه دهیم و دل مردم آبادان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها