کد خبر : 1811439 | 30 بهمن 1400 ساعت 12:40 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

سجده شکر مس قبل از سوت پایان

این شیرجه کفر نکونام را درآورد (عکس)

بازی مس رفسنجان و فولاد رو به پایان بود که یک اشتباه در سمت چپ خط دفاعی لوسیانو پریرا را در موقعیت تک به تک با دروازه میزبان قرار داد.

این شیرجه کفر نکونام را درآورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در این لحظه پریرا بعد از از پیش رو برداشتن مدافع مستقیم در شرایط تک به تک به داوود نوشی صوفیانی رسید که شیرجه صوفیانی و تماس او با دست چپ به ساق پای پریرا بلافاصله منجر به یک پنالتی در ثانیه‌های پایانی مسابقه حساس دو تیم در رفسنجان شد.

فولاد که در نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کرده بود در انتظار غفلتی از بازیکنان رفسنجانی بود که این اتفاق افتاد و آنها در آستانه پیروزی در این بازی بودند؛ اما در شرایطی که به نظر می‌رسید بازیکن دیگری قصد ایستادن پشت توپ را داشته باشد لوسیانو پریرا خود عهده‌دار ضربه پنالتی شد تا ضربه‌اش به سمت چپ با شیرجه داوود نوشی مهار شود و توپ در برگشت با دخالت بازیکنان مس به اوت برود.

 

1692546

 

در این لحظه فریادها و شادی عجیب و غریب خود نوشی صوفیانی و همچنین مهرداد رضایی، هافبک مس، جالب توجه بود. لحظه‌ای که البته صحنه دردناکی را برای فولاد رقم زد تا جواد نکونام در مصاحبه مطبوعاتی نیز به این نکته اشاره کند و بگوید کمتر اتفاق افتاده بود که اینچنین از نتیجه یک بازی عصبانی شده باشد.

 

1692545

 

1692547

 

دیدگاه‌ها