کد خبر : 1811442 | 30 بهمن 1400 ساعت 12:51 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌گهر: کمک داور ویدئویی مهمترین نیاز لیگ

آبی‌‎پوشان سیرجانی علی رغم پیروزی دو بر صفر مقابل نساجی مازندران به وضعیت داوری در لیگ برتر همچنان معترضند.

گل‌گهر: کمک داور ویدئویی مهمترین نیاز لیگ

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یکی از رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضای مشهد به میزبانی نساجی مازندران برگزار شد و در نهایت شاگردان امیرقلعه نویی با دو گل از شایان مصلح و سعید صادقی موفق به کسب سه امتیاز این مسابقه شدند.
با وجود این پیروزی ارزشمند که برای نماینده سیرجان و جایگاه این تیم در جدول رده بندی اهمیت زیادی داشت، گل‌گهری‌ها به قضاوت عبدالنبی پورخلف معترض و معتقدند دو پنالتی برای تیمشان گرفته نشده است و برای چندمین مرتبه خواهان ورود سیستم کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران شده اند.

 

1692550

 

این یکی از صحنه‌های است که گل‌گهری ها معتقدند در صورت وجود VAR داور می توانست با رجوع به آن خطای حقیقی را روی مرتضی تبریزی اعلام کند.


روابط عمومی گل گهر با تیتر "درحسرت VAR" نوشته است:« در بازی دیروز دو صحنه مشکوک به پنالتی دیگر هم در محوطه نساجی اتفاق افتاد که از چشم داوران مسابقه دور ماند. کمک داور ویدئویی مهم‌ترین نیاز امروز لیگ برتر است.» 
البته در سوی دیگر هم مسئولان تیم فوتبال نساجی مازندران معتدند دو پنالتی به سود این تیم گرفته نشده و همین موضوع هم ضرورت تلاش بیشتر برای مهیا کردن شرایط ورود این تکنولوژی را نشان می دهد. این ها در شرایطی است که فدراسیون این روزها اصلا وضعیت مشخصی ندارد و باید دید عملکرد میرشاد ماجدی طی ماه های آینده تا تشکیل مجمع به چه صورت خواهد بود.

دیدگاه‌ها