کد خبر : 1811446 | 30 بهمن 1400 ساعت 12:58 | 46.2K بازدید | 10 دیدگاه

شیری در پیراهنی که نمی‌شناسیم (عکس)

مهدی شیری پس از نزدیک سه سال با پیراهنی به جز لباس پرسپولیس به بازی رفت.

شیری در پیراهنی که نمی‌شناسیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولادی‌ها در هفته هجدهم از دفاع راست‌ جدیدشان استفاده کردند. در کرمان مهدی شیری در ترکیب فولاد از ابتدا قرار گرفت و نود دقیقه بازی کرد.

شیری پس از اتفاقاتی که برایش در پرسپولیس رخ داد و جو منفی‌ای که پس از فینال آسیا و البته تک بازی سوپرجام حول او وجود داشت سرانجام مسیرش از قرمزهای تهرانی جدا شد و پیراهن فولاد را پوشید تا شاگرد جواد نکونام شود.

 

1692554

 

مهدی شیری مقابل مس رفسنجان کنش‌های دفاعی موفقی داشت و تحسین نکونام در کنفرانس پس از بازی را نیز برانگیخت.

جواد نکونام در حمایت از شیری بیان کرد: "صحبتی که می‌کنم از نظر فنی است. به ضرس قاطع می‌گویم که مهدی شیری از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران است. در کنار نجاریان دو تا از بهترین دفاع راست‌های فوتبال ایران را داریم. در آینده خواهید دید که شیری چه کیفیت بالایی دارد. با اینکه 4 روز با ما تمرین کرده بود، امروز هم کیفیت او را دیدیم و به نظر من این تنها 30  یا 40 درصد توانایی او بود چون از جای دیگری آمده و برای ما بازی کرد."

حال مسیر فوتبالی شیری به طور کلی عوض شده و او با شماره 21 فولاد در میادین حاضر خواهد شد. این مدافع راست با پیوستن به فولاد فرصت بازی در لیگ قهرمانان آسیا را نیز خواهد داشت و با برداشته شدن فشارهای روانی منفی از رویش می‌تواند برای نکونام موثر باشد.

دیدگاه‌ها