کد خبر : 1811483 | 30 بهمن 1400 ساعت 15:37 | 24.6K بازدید | 5 دیدگاه

بارقه‌های امیدی که هرروز کمرنگ تر می‌شود

مهدوی‌کیا- تیم المپیک؛ امیدی به ادامه همکاری هست؟

بارقه‌های امیدواری برای همکاری مجدد فدراسیون فوتبال با مهدی مهدوی‌کیا روز به روز کمرنگ‌تر می‌شود.

مهدوی‌کیا- تیم المپیک؛ امیدی به ادامه همکاری هست؟

به گزارش "ورزش سه"،‌بعد از نمایش موفق تیم امید در مرحله مقدماتی مسابقات زیر 23 سال آسیا و صعود این تیم به دور نهایی زمزمه‌هایی مبنی بر قطع همکاری بین مهدی مهدوی کیا و فدراسیون فوتبال به دلایل مختلف وجود داشته است. البته در این زمینه هیچ یک از طرفین حاضر به اظهارنظر نبودند اما مشخصا برخی بی‌نظمی های قراردادی و بلاتکلیف بودن وضعیت کادرفنی تیم امید باعث شد در فیفادی قبلی اردوی تیم المپیک تشکیل نشود.


حالا اما و در شرایطی که مسئول مستقیم این موضوع، سرپرستی فدراسیون فوتبال را برعهده گرفته، یکی از اولویت‌ها تشکیل اردو برای حضور در مسابقات دور نهایی است که قرار است در ازبکستان برگزار بشود. مسابقاتی که قرعه‌کشی آن روز پنجشنبه به انجام رسید و ایران در گروه دشواری با قطر ، ازبکستان و ترکمنستان قرار گرفت.


شب گذشته حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری با مهدوی کیا این مساله را منوط بر نظر هیات رییسه کرد و گفت با توجه به یورویی بودن قرارداد مهدوی‌کیا این موضوع باید به شور گذاشته شود. اما از آنجایی که این قرارداد هنوز بین طرفین به امضا نرسیده، طرح این مساله کمی عجیب بود تا شائبه‌های پایان همکاری بین طرفین تقویت بشود.


نکته اینجا است که فعلا هیچ اظهارنظر رسمی نه از سوی فدراسیون و نه از سوی مهدوی‌کیا منتشر نشده و باید دید که این مساله تا کجا به شکل امروز باقی خواهد ماند. با توجه به اینکه زمان برگزاری اردوی بعدی تیم امید کمتر از یکماه دیگر است و اگر قرار به ادامه همکاری یا قطع آن است، باید هرچه زودتر در این زمینه تصمیم گیری بشود.
البته به نظر می‌رسد ادامه همکاری با مهدوی‌کیا به نفع هردو باشد؛ به خصوص که در مدت زمان باقیمانده تا فیفادی بعدی به سادگی نمی‌شود سرمربی باکیفیت و آزادی را از بین چهره های شاغل در لیگ ایران انتخاب کرد و بر سر این کار گمارد.

 

1692619


قرار است در جلسات آینده هیات رییسه که با حضور ماجدی برگزار می‌شود، درباره وضعیت تیم امید تصمیم گیری شود. مساله مهم جدایی مهدوی‌کیا است و اینکه مسئولان فدراسیون باید هرچه سریع‌تر برای این تیم سرمربی جدید برگزینند تا در مسیر رسیدن به المپیک 2024 پاریس عقب نمانیم و بتوانند تیمی خوب را روانه مسابقات انتخابی کنند.
گفتنی است؛ حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال هم شب گذشته درباره وضعیت مهدوی‌کیا گفته بود:‌«سرمربی تیم امید تا این لحظه (جمعه شب) مهدوی کیا بود. از این لحظه به بعد امکان دارد اعضای هیات رئیسه با توجه به بودجه‌ای که دارد برنامه‌ریزی کنند.»

 

 

دیدگاه‌ها