کد خبر : 1811515 | 30 بهمن 1400 ساعت 17:48 | 53.9K بازدید | 13 دیدگاه

یزدانی و مرادمند؛ لبخند در آخرین روز معافیت!(عکس)

دو مدافع استقلال با روحیه بالایی در تمرین امروز حضور پیدا کردند.

یزدانی و مرادمند؛ لبخند در آخرین روز معافیت!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن خبرساز استقلال در روزهای گذشته بوده‌اند. این دو مدافع که بحث بر سر پایان مجوز قانونی‌شان برای نرفتن به خدمت سربازی در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته، همچنان در تمرینات استقلال حضور دارند.


بر اساس قوانین مرادمند و یزدانی تا اول اسفند مجوز بازی کردن در لیگ برتر را بدون رفتن به سربازی دریافت کرده‌اند و این روزها مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر این مجوز را تمدید کنند و بتوانند از این دو بازیکن در ادامه مسابقات هم استفاده کنند.


باشگاه استقلال روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در خصوص وضعیت خدمت سربازی مرادمند و یزدانی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد اما تا این لحظه اتفاق جدیدی نیفتاده است.

1692664


با این حال مرادمند و یزدانی بدون توجه به شایعات با روحیه بالا در تمرینات شرکت می‌کنند. این دو بازیکن در تمرین امروز 30 بهمن ماه که به‌نوعی در آخرین مجوز، آخرین روز آنها برای استفاده از معافیت است، حاضر بودند و همپای سایر شاگردان فرهاد مجیدی به تمرین پرداختند.


قرار است تا قبل از دیدار استقلال مقابل فجرسپاسی مسئولان باشگاه آبی‌پوش آخرین تلاش‌هایشان را انجام بدهند و به نظر می‌رسد آنها بتوانند حداقل یک پنجره دیگر مجوز استفاده از مرادمند و یزدانی را بگیرند.

 

1692665

دیدگاه‌ها