کد خبر : 1811522 | 30 بهمن 1400 ساعت 18:11 | 23K بازدید | 3 دیدگاه

یک استقلالی، قاتل ذوب‌آهن شد(عکس)

هافبک پیکان در دیدار دیروز تیمش مقابل ذوب‌آهن نقش ویژه‌ای در برد خودروسازان داشت.

یک استقلالی، قاتل ذوب‌آهن شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حقدوست، هافبک سابق استقلال که سابقه زیادی در فوتبال دارد، این روزها در ترکیب پیکان یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود.


حقدوست که سال گذشته در ذوب‌آهن توپ می‌زد، برای دیدار با تیم سابقش انگیزه زیادی داشت و در جریان 90 دقیقه نیز فوتبالی زیبا را به‌نمایش گذاشت.


او در دقایق پایانی که بازی به‌نوعی گره خورده بود، با حرکات تکنیکی و مثال زدنی‌اش گره از بازی گشود و توانست عامل برتری تیمش شود. حقدوست بعد از آنکه دو بار شوت‌هایش به سمت دروازه ذوب‌آهن راهی به درون دروازه نیافت، حرکتی که خودش شروع کرده بود را با ضربه‌ای دیدنی به تور چسباند. 


او بعد از نفوذ به دفاع ذوب‌آهن با هم‌تیمی‌اش یک و دو کرد و در نهایت در زاویه‌ای بسته با دروازه‌بان حریف تک به تک شد. او در این شرایط سخت ضربه‌ای دیدنی به توپ زد و آن را به طاق دروازه ذوب‌آهن فرستاد تا تیمش یک بر صفر پیش بیفتد.


این پایان کار حقدوست در جریان بازی دیروز نبود؛ او در ثانیه‌های پایانی بازی با پاسی تماشایی برای مهدی محبی این بازیکن را با گلر ذوب‌آهن تک به تک کرد تا پاس گل دوم پیکان را نیز بدهد و نقش ویژه‌ای در این پیروزی داشته باشد.


حقدوست در دفع توپ‌های ذوبی‌ها نیز موفق عمل کرد و با 4 بار دفع توپ از این حیث بهترین بازیکن زمین در مسابقه پیکان و ذوب‌آهن بود و در نهایت هم یک برد شیرین را همراه با هم‌تیمی‌هایش جشن گرفت.


عکس‌ها: حامد عراقی

 

1692680

دیدگاه‌ها