کد خبر : 1811528 | 30 بهمن 1400 ساعت 18:23 | 9.7K بازدید | 6 دیدگاه

انتقاد خودروسازان از الفاظ عجیب به‌کار برده‌ شده

بیانیه پیکان علیه ذوب‌آهن؛ تکرار شود، شکایت می‌کنیم

باشگاه پیکان اطلاعیه‌ای را در واکنش اتفاقات پیش آمده بعد از دیدار با ذوب‌آهن منتشر کرد.

بیانیه پیکان علیه ذوب‌آهن؛ تکرار شود، شکایت می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی تیم فوتبال پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن از سوی مقامات باشگاه اصفهانی مطالبی در رسانه‌ها بیان شد که این موضوع واکنش خودروسازان را در پی داشته است.


باشگاه پیکان در این خصوص اطلاعیه‌ای را صادر کرده که در ادامه از نظرتان می‌گذرد:


«متاسفانه بعد از برد ارزشمند تیم فوتبال پیکان در اصفهان و ادامه موفقیت‌ها در لیگ برتر بیست و یکم، دست اندرکاران باشگاه ذوب‌آهن مطالبی را علیه باشگاه ریشه‌دار پیکان بیان کردند که توجیه‌پذیر نیست.


طی 24 ساعت گذشته اتفاقاتی را شاهد بودیم که انتظار رخ دادن آن را از اهالی مهد تمدن ایران‌زمین نداشتیم؛ استفاده از واژه‌هایی از قبیل «یار کمکی پیکان»، «تیم دوازده نفره پیکان»، «برخورد با فساد» و... در رسانه‌های رسمی باشگاه ذوب‌آهن و همچنین لابه‌لای گفت‌وگوهای انجام‌شده توسط برخی ارکان این باشگاه موضوع عجیبی است که حتی واکنش رئیس محترم دپارتمان داوری نیز در پی داشت.


از این رو باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان که همواره مروت و جوانمردی را سرلوحه امور خود انجام داده، به همتایان خود در ذوب‌آهن حق می‌دهد که بابت ناکامی‌های اخیر این تیم دلگیر باشند؛ ما حتی احتیاج به عذرخواهی ارکان باشگاه ذوب‌آهن هم نداریم اما بدیهی است که در صورت تکرار این موضوعات به اجبار از حقوق قانونی خود که اعتراض رسمی به مراجع ذی‌صلاح است، استفاده کنیم.»

دیدگاه‌ها