کد خبر : 1811907 | 03 اسفند 1400 ساعت 09:18 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

فشار روی ستاره یووه: باید در CL بدرخشی!

به نظر می‌رسد که فشارها بر دوشان ولاهوویچ، ستاره جوان یوونتوس، در آستانه اولین حضورش در لیگ قهرمانان افزایش یافته است.

فشار روی ستاره یووه: باید در CL بدرخشی!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا را سه‌شنبه‌ شب در خانه ویارئال برگزار خواهد کرد. 
مکس آلگری سعی کرده شرایط را تا حد زیادی برای ولاهوویچ بهبود ببخشد و در اظهاراتش تاکید کرد که هیچ فشاری روی این بازیکن جوان صرب وجود ندارد اما واقعیت این است که او باید عملکرد خوبی برابر ویارئال از خود به نمایش بگذارد. 
یوونتوس برای جذب این مهاجم 22 ساله مبلغ 80 میلیون یورو در ماه گذشته پرداخت کرد تا او را از فیورنتینا به خدمت بگیرد. 
بیانکونری ها پس از جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان گذشته نتوانسته بودند بازیکنی را جانشین او در خط حمله تیم‌شان کنند و حالا امیدوار هستند که ولاهوویچ جای این بازیکن را برای آنها پر کند و یکی از دلایلی که آنها حاضر به پرداخت چنین هزینه‌ای برای او شدند این بود که از ابتدای فصل مشکلات بسیاری در زمینه گلزنی داشتند. 

 

1692684


یوونتوس تحت هدایت آلگری در فصل جاری تنها 38 گل در رقابت‌های لیگ ایتالیا به ثمر رسانده که به شکل قابل توجهی کمتر از تیم‌هایی چون میلان با 52 گل، اینتر با 55 گل و ناپولی و آتالانتا با 46 گل است. ولاهوویچ هم در این فصل 17 گل برای فیورنتینا زده و به نظر می‌رسد که راه حل مناسبی برای مشکل یووه باشد. 
با این حال او آغاز چندان قدرتمندانه‌ای در تورین نداشته است. این مهاجم صربستانی تنها یک گل در چهار بازی به ثمر رسانده و با توجه به غیبت پائولو دیبالا در بازی امشب، باید یکی از مهره‌های اصلی یووه برای نمایش درخشان در خاک اسپانیا باشد. 
آلگری تلاش کرده فشارها را از روی این بازیکن بردارد اما هزینه 80 میلیون یورویی برای جذب ولاهوویچ باعث شده که فشار زیادی در چنین دیدارهایی روی شانه او قرار بگیرد، حتی با این که این اولین حضور او در لیگ قهرمانان است.

دیدگاه‌ها