کد خبر : 1811983 | 03 اسفند 1400 ساعت 15:15 | 67.7K بازدید | 6 دیدگاه

مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید باقی ماند

اولین تصمیم بزرگ فدراسیون جدید - فوری

با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال، مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم المپیک ایران کار را دنبال خواهد کرد.

اولین تصمیم بزرگ فدراسیون جدید - فوری

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طی ماه‌های اخیر بحث زیادی درباره آینده نیمکت تیم المپیک ایران شکل گرفته بود، اکنون دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از ادامه همکاری طرفین می‌دهد.


حسن کامرانی فر در گفتگویی که با شبکه خبر داشت، از ادامه همکاری با مهدوی کیا خبر داد. وی در این زمینه گفت: تمام اخبار قبلی گمانه زنی رسانه ها بوده است. هیئت رئیسه جدید فدراسیون فوتبال، صحبت کرده و تقریبا کار تمام شده است و ان‌شاءالله آقای مهدوی کیا همچنان در کنار تیم ملی امید به عنوان سرمربی خواهند بود و در ادامه راه نیز در کنار تیم امید هستند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان داد: با توجه به اینکه ایشان در بازی های مقدماتی تیم را ارنج کردند و در ادامه نیز با توجه به بازی های سختی که در پیش داریم و گروه دشواری که قرار گرفته ایم، خود آقای مهدوی کیا همچنان سرمربی هستند.

او ادامه داد: البته هیئت رئیسه جدید به این نیاز داشت که با مدل جدید و برنامه ریزی جدید، کارهایی را جهت تقویت تیم امید انجام دهد.

 

1693555

 

وی درباره مشکلات قرارداد کادرفنی تیم ملی امید و اینکه هزینه های آن پرداخت شده است یا خیر نیز پاسخ داد: بله تمام این مشکلات مرتفع شده و تعاملی بین فدراسیون فوتبال و آقای مهدوی کیا برقرار شده است و ایشان همچنان کار خودشان را در تیم امید ادامه می دهند. ان‌شاءالله که بتوانیم بازی های پیش رو را با موفقیت انجام دهیم.

کامرانی فر در پایان گفت: از کمیته ملی المپیک نیز تشکر می کنیم که از تیم ملی امید حمایت همه جانبه داشته اند و در ادامه هم، حمایت های خودشان را به تیم امید خواهند داشت. ان‌شاءلله بتوانیم مسیری که پیش گرفته ایم، ادامه دار باشد و اتفاقات خوبی برای تیم امید رخ بدهد و به همان هدف نهایی که حضور در المپیک است، برسیم.

دیدگاه‌ها