کد خبر : 1812018 | 03 اسفند 1400 ساعت 18:35 | 47.1K بازدید | 19 دیدگاه

بارسا در کمین؛

ریسک رئال در مورد هالند؛ تکرار خاطره تلخ رونالدینیو؟

درخواست رئال از ارلینگ هالند ممکن است به قیمت رفتن او به بارسلونا تمام شود.

ریسک رئال در مورد هالند؛ تکرار خاطره تلخ رونالدینیو؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حال حاضر تمام تمرکزش را روی خرید کیلیان امباپه برای تابستان 2022 گذاشته و ترجیح می‌دهد ارلینگ هالند یک سال دیگر در دورتموند بماند تا او را در سال 2023 به‌خدمت بگیرد. رئال با این کار می‌تواند حساب‌های مالی خود را کنترل کند و از طرفی یک سال به امباپه فرصت بدهد تا به‌عنوان ستاره رئال بدرخشد. این در حالی است که مینو رایولا ایجنت ستاره نروژی و نیز آلف، پدر هالند ترجیح می‌دهند که انتقالش در همین تابستان نهایی شود.

 

1688292

 

در حقیقت فلورنتینو پرز، رئیس رئال با این تصمیم، ریسک از دست دادن هالند را پذیرفته چرا که تیم‌هایی نظیر بارسا، پی اس جی‌، بایرن و سیتی حاضرند تا این بازیکن را در همین تابستان جذب کنند.
 

پرز در سال 2003 درست در همین شرایط شانس خرید رونالدینیو را از دست داد. در آن زمان پرز به دنبال خرید دیوید بکام رفت و از رونالدینیو خواست تا یک سال دیگر در پی اس جی بماند اما بازیکن برزیلی این خواسته رئال را نپذیرفت و راهی بارسلونا شد تا به یکی از اسطوره‌های این تیم تبدیل شود.

 

1625633

 

رئال قصد داشت، رونالدینیو را در سال 2004 خریداری کند. در آن مقطع، منچستر یونایتد مبلغ 25 میلیون یورو را برای خرید رونالدینیو پیشنهاد داده بود اما در نهایت لاپورتا توانست ستاره برزیلی را با مبلغ 5+25‌ میلیون یورو جذب کند.

دیدگاه‌ها