کد خبر : 1812096 | 04 اسفند 1400 ساعت 09:11 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

نبویشا به دنبال جایگزین کنعانی‌زادگان

سرمربی تیم الاهلی برای دیدار هفته آینده این تیم مقابل الشمال به دنبال جایگزینی مناسب برای محمدحسین کنعانی‌زادگان است.

نبویشا به دنبال جایگزین کنعانی‌زادگان

به گزارش ورزش سه، بازیکنان الاهلی پس از شکست سخت 8-2 مقابل السد در هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر مصمم هستند که بار دیگر به روند پیروزی ها برگردند؛ الاهلی با این شکست با 6 امتیاز کمتر نسبت به تیم چهارم، با 23 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.

کادر فنی الاهلی به سرپرستی نبویشا یووویچ در صدد این بود که پس از شکست سخت این تیم مقابل السد، تمرینات خود را برای دیدار بعدی مقابل الشمال که از ساعت 16:40 جمعه هفته آینده در ورزشگاه سحیم بن حمد برگزار می‌شود، از سر بگیرد.

بازیکنان این تیم پیش از آغاز تمرین خود، جلسه غیرعلنی با کادر فنی برگزار کردند تا تیم از شرایط روحی و روانی که پس از شکست سنگین مقابل السد پشت سر می‌گذارد خارج شود و روحیه تیم در جهت آماده‌سازی برای بازی مقابل الشمال بازیابی شود.

در این تمرین سرمربی تیم تلاش کرد تا با توجه به غیبت کنعانی‌زادگان که در دیدار با السد از زمین اخراج شد، جانشین او را پیدا کند و مشاهدات خبرنگاران حاکی از آن است که چند بازیکن را در این پست تست کرده و این بزرگترین چالش او محسوب می‌شود.

الاهلی در پست دفاع مرکزی به جز کنعانی و مدافع مراکشی، ابراهیم مجید و عبدالله بهزاد را هم دارد.

تیم الشمال، رقیب الاهلی در هفته بیستم با 16 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر قرار دارد و به دنبال پیروزی در این بازی و فرار از خطر سقوط به دسته پایین تر خواهند بود.

دیدگاه‌ها