کد خبر : 1812174 | 04 اسفند 1400 ساعت 16:22 | 23.4K بازدید | 1 دیدگاه

تلفیقی از سرخابی‌های سابق؛

یازده مرد اصلی قلعه‌نویی برای تقابل با پرسپولیس

امیر قلعه‌نویی ترکیب مدنظر خود برای مسابقه حساس مقابل پرسپولیس را انتخاب کرد.

یازده مرد اصلی قلعه‌نویی برای تقابل با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم، گل‌گهر میزبان پرسپولیس تهران در شهر سیرجان است. امیر قلعه‌نویی که فراز و نشیب‌های زیادی را در این فصل تجربه کرده به دنبال پیروزی مقابل مدافع عنوان قهرمانی است.

سرمربی گل‌گهر در این مسابقه بازیکنان سابق سرخابی‌های تهران را در ترکیب اصلی خود دارد که موضوع می‌تواند جذابیت‌های بازی را بیشتر کند. در چارچوب دروازه آبی‌های سیرجان محسن فروزان که همیشه کری‌های سنگینی با پرسپولیس داشته قرار گرفته و امیدوار است بتواند دروازه خود را بسته نگه دارد. محمدرضا خانزاده و آرمین سهرابیان دو مدافع آخر امیر قلعه‌نویی هستند. در سمت چپ خط دفاع شایان مصلح، بازیکن اسبق پرسپولیس که در هفته گذشته گل هم زده بود بازی می‌کند. سمت راست خط دفاعی اما به یک استقلالی سابق سپرده شده و بهنام برزای از ابتدا به میدان می‌رود.

در این مسابقه علیرضا علیزاده و امین پورعلی دو هافبک دفاعی تیم قلعه‌نویی هستند. در یک خط جلوتر مرتضی تبریزی بال راست و سعید صادقی وینگر چپ سیرجانی‌ها است. همچنین علی اصغر عاشوری به‌عنوان هافبک خلاق در خط میانی پشت تک مهاجم این تیم بازی می‌کند.

مهاجم هدف و زهردار گل گهر نیز کی‌روش استنلی است که همواره تقابل‌های جذاب و نفس‌گیری با پرسپولیسی‌ها داشته است؛ این مهاجم برزیلی امروز مصاف سختی با سیدجلال حسینی خواهد داشت.

 

ترکیب گل‌گهر:
محسن فروزان
محمدرضا خانزاده
آرمین سهرابیان
بهنام برزای
شایان مصلح
علیرضا علیزاده
امین پورعلی
مرتضی تبریزی
سعید صادقی
علی‌اصغر عاشوری
کی‌روش استنلی

دیدگاه‌ها