کد خبر : 1812189 | 04 اسفند 1400 ساعت 17:07 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

پارادوکس بزرگ در ورزشگاه پاس قوامین (عکس)

تاکتیکی که پیکان طی دو فصل اخیر علیه حریفان استفاده می‌کرد، امروز علیه این تیم در حال انجام است.

به گزارش "ورزش سه"، نادر محمدی با پرتاب اوت‌های خود در تیم پیکان شهرت بسیاری کسب کرد. تخصص او در پرتاب اوت‌های بلند به سبکی که همه دیده ایم، پیکان را صاحب یک تاکتیک ویژه برای رسیدن به گل کرده بود.

این تاکتیک با واکنش های مختلفی همراه بود. برخی ها آن را عادی و یک مزیت برای پیکان می دانستند و برخی ها به آن خرده می گرفتند. تارتار و سپس حسینی در پیکان هر دو بدون توجه به نظرات سیاه و سفید، از این مزیت محمدی در تیمشان استفاده کردند.

محمدی در نقل و انتقالات زمستانی با چند پیشنهاد خوب مواجه شد که از میان آنها تراکتور را انتخاب کرد. به این ترتیب اوت انداز پیکان راهی تبریز شد تا در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم با پیراهن تراکتور بازی کند.

1693873

 

1693872

 

رویارویی نادر و تیم سابقش به زمان زیادی نیاز نداشت و تنها چند هفته پس از ترک پیکان، محمدی امروز مقابل این تیم قرار گرفت. خیلی ها منتظر بودند تا ببینند محمدی امروز هم پرتاب اوت های خود را انجام خواهد داد که این اتفاق خیلی زود در دقایق ابتدایی بازی رخ داد و در ادامه نیز شاهد تداوم آن بودیم.

محمدی با اعتماد به نفس همیشگی اش پرتاب هایی را به سمت دروازه پیکان انجام داد که مشابه شان را بارها در همین ورزشگاه برای پیکان انجام داده بود. این صحنه پارادوکسی بزرگ در ورزشگاه پاس قوامین بود که باید به آن عادت کنیم.

دیدگاه‌ها