کد خبر : 1812293 | 04 اسفند 1400 ساعت 23:52 | 52K بازدید | 14 دیدگاه

درخشش ژوآئو فلیکس؛

گلزنی جانشین رونالدو پیش چشم CR7 (عکس)

ژوآئو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید خیلی زود موفق به زدن گل اول تیمش مقابل منچستر شد.

گلزنی جانشین رونالدو پیش چشم CR7 (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو سال پیش بود که اتلتیکومادرید دست به انتقال بزرگی زده و با پرداخت 126 میلیون یورو موفق به جذب ژوآئو فلیکس، ستاره جوان و پرتغالی بنفیکا شد. علی‌رغم ابراز تمایل چند تیم بزرگ، این استعداد جوان ترجیح داد زیر نظر دیگو سیمئونه مسیر پیشرفت را طی کند. اما در دو سال اخیر شرایط همیشه باب میل ژوآئو فلیکس نبوده و او برخی مسابقات اتلتیکو را به علت مصدومیت از دست داد.

ستاره‌های که در پرتغال او را جانشین کریستیانو رونالدو در یک دهه آینده می‌دانند، حالا امشب پیش چشم فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد موفق به باز کردن دروازه این تیم شد. در دقیقه هفتم و روی ارسال رنان لودی از سمت چپ بود که ژوآئو فلیکس با ضربه سر دقیق و محکم خود که به دیرک دروازه هم برخورد کرد، داوید دخیا را تسلیم کرده و گل اول تیمش را مقابل شیاطین سرخ به ثمر رساند.

اتلتیکومادرید که بر خلاف سال گذشته عملکرد چندان خوبی در لالیگا نداشته و شانسی برای تکرار عنوان قهرمانی خود ندارد، امیدوار به درخشش در لیگ قهرمانان و راهیابی به فینال بعد از 6 است. اولن گام دور حذفی برای آنها تقابل با یونایتد و کریستیانو رونالدو بوده و تیم دیگو سیمئونه فعلا با تک گل ژوآئو فلیکس از حریف نامدار خود پیش افتاده است.
 

1694027

 

1694029

 

1694028

دیدگاه‌ها