کد خبر : 1812303 | 05 اسفند 1400 ساعت 01:21 | 19.1K بازدید | 29 دیدگاه

اتلتیکو 1 - 1 یونایتد؛ شیاطین فرصت‌طلب!

منچستریونایتد در مادرید اتلتیکو را متوقف کرد تا امیدوار به صعود به دور بعد باشد.

اتلتیکو 1 - 1 یونایتد؛ شیاطین فرصت‌طلب!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در شبی که نمایش چندان خوبی نداشتند، از تک موقعیت گلزنی خود استفاده کرده و برابر اتلتیکو به تساوی 1-1 دست یافتند تا با این نتیجه قابل قبول راهی خانه شوند.
اتلتیکومادرید بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود در مقابل منچستریونایتد به گل اول دست یافت. ارسال دقیق رنان لودی از سمت چپ با ضربه سر محکم ژوآئو فلیکس همراه شد و توپ بعد از برخورد به دیرک به تور چسبید تا اتلتیکو در خانه از حریف خود پیش افتد.

1694058

 

1694061


دقایقی بعد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یونایتد پشت محوطه اتلتیکو صاحب فرصت شده و شانس خود را برای گلزنی این تیم امتحان کرد، اما ضربه او دقیق نبود و با اختلاف از کنار دروازه یان اوبلاک به بیرون رفت.
در ادامه جریان مسابقه آرام شد و دفاع منسجم اتلتیکو اجازه جبران به یونایتد نمی داد. در اواسط نیمه اول بود که باز هم اتلتیکو روی ارسال خوب لودی از سمت چپ صاحب موقعیت شد، اما این بار ضربه هررا دقیق نبود و توپ به تور کنار دروازه یونایتد برخورد کرد.
اما در دقیقه 45 بهترین فرصت برای به ثمر رسیدن گل دوم اتلتیکو مهیا شد. باز هم رنان لودی با ارسال های تماشایی خود موقعیت گلزنی ساخت، اما این بار ضربه سر شیمه ورسالیکو به تیرک برخورد کرد و این فرصت طلایی از دست رفت. در ادامه نیمه نخست اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اتلتیکو با همان برتری 0-1 راهی رختکن شد.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم جریان مسابقه در میانه میدان دنبال شد و اتلتیکومادرید اجازه خلق موقعیت خاصی به ستاره های یونایتد نمی داد. علیرغم تلاش تیم رالف رانگنیک، دفاع خوب اتلتیکومادرید فرصت درخشش را از مهاجمان حریف گرفته بود.

1694056

 

1694057


اما در دقیقه 80 منچستریونایتد شاید از اولین موقعیت مهم گلزنی خود بهترین بهره را برده و به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی برونو فرناندز و اشتباه مدافع اتلتیکو، الانگا با دروازه اتلتیکو تک به تک شده و با ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه، اوبلاک را مغلوب کرد و گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند.
در دقیقه 87 مارکوس یورنته در گوشه محوطه صاحب توپ شده و ارسال خوبی روی دروازه یونایتد داشت، اما ضربه آنتوان گریزمان با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و وارد دروازه یونایتد نشد. در ثانیه های پایانی ضربه جسی لینگارد با مهار خوب یان اوبلاک همراه شد و این دیدار در نهایت با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها