کد خبر : 1812522 | 06 اسفند 1400 ساعت 22:19 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

باید از همین هفته جبران کنیم؛

جعفری: مطمئن بودیم به سپاهان نمی‌بازیم

هافبک ذوب‌آهن معتقد است تیمش توانایی زیادی دارد و می‌تواند به نیمه بالای جدول برسد.

جعفری: مطمئن بودیم به سپاهان نمی‌بازیم

به گزارش"ورزش سه"، سجاد جعفری، هافبک تیم ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص تساوی هفته گذشته مقابل سپاهان گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و حساسیت آن بالاست. سپاهان همیشه یک رقیب قدرتمند و قابل احترام بوده و این فصل هم یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می آید. روی هم رفته حساسیت کار بالا بود و این در صفر – صفر شدن نتیجه بی تاثیر نبود.

ذوب آهن بعد از سه شکست متوالی مقابل سپاهان به تساوی رسید، جعفری در خصوص روند نتایج تیمش گفت: اول اینکه مطمئن بودیم به سپاهان نمی‌بازیم و فقط با هدف پیروزی راهی زمین شده بودیم. ضمنا تیم ما در این مقطع به چند نتیجه خوب نیاز دارد تا دوباره با همان طراوت قبلی بازی کند. باید از همین هفته نتایج بدمان را جبران کنیم.

او در مورد رتبه فعلی تیمش تاکید کرد: امتیازات در میانه جدول خیلی نزدیک است. همین نزدیکی امتیازات، رقابت را فشرده و حساس می کند. کافی است یک تیم طی چند هفته خوب نتیجه بگیرد یا برعکس، آن گاه رتبه اش در جدول کلی دچار تغییر خواهد شد. این می تواند یک امیدواری برای ما باشد و انگیزه مان را برای بازی های پیش رو بیشتر کند.

 

1665965

 

هافبک اصفهانی ها در خصوص نگرانی هواداران از شرایط تیم گفت: هواداران ذوب آهن نگران نباشند، این فصل نگرانی و استرس فصل گذشته را در هفته های پایانی نخواهند داشت؛ یعنی مجموعه ذوب آهن هم قسم شده که چنین اجازه ای را ندهد. 11 بازی تا پایان فصل باقی مانده و به امید خدا خواهیم توانست با چند نتیجه خوب، یک صعود قابل توجه در جدول داشته باشیم.

جعفری با بیان اینکه بازی با تیم های پایین جدولی شوخی بردار نیست گفت: این هفته با شهرخودرو بازی داریم. آنها این فصل شرایط ویژه ای داشتند که رتبه فعلی را برایشان به همراه داشته است. بازی با چنین تیم هایی شوخی بردار نیست. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و فقط برای برد می آیند. کادر فنی و در راس آن آقای تارتار برنامه های ویژه ای برای این بازی دارند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد انشالله روند بردهایمان را از همین بازی شروع خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها