کد خبر : 1812601 | 07 اسفند 1400 ساعت 11:08 | 21.6K بازدید | 5 دیدگاه

تراکتور بازهم با تغییر مقابل زردپوشان؛

ارطغرول ساغلام به سپاهان می رسد؟

باشگاه تراکتور روز گذشته از حصول توافق اولیه با سرمربی ترکیه ای خبر داد و باید دید که فرایند عقد قرارداد تا روز بازی با سپاهان انجام می گیرد؟

ارطغرول ساغلام به سپاهان می رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در آستانه بازی حساس با سپاهان و مثل نیم فصل اول دست به تغییر سرمربی زد. زونیمیر سولدو که بعد از شکست مقابل پیکان (2-0) در دور رفت جانشین فیروز کریمی شده بود، بعد از تساوی دور برگشت مقابل همین تیم و با توجه به روند ضعیف نتیجه گیری تیمش، از سمت خود برکنار شد.

به این ترتیب تراکتور یک بار دیگر با تغییر سرمربی به استقبال بازی حساس با سپاهان رفت. باشگاه تراکتور روز گذشته بعد از نهایی شدن جدایی سولدو، اعلام کرد که توافق اولیه با «ارطغرول ساغلام» جهت انعقاد قرارداد یک‌ونیم ساله، (پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱) حاصل شده و این مربی ترکیه‌ای برای انجام مذاکرات نهایی به‌زودی به تبریز سفر می‌کند.

به نظر می رسد که هدف از معرفی گزینه نهایی پیش از توافق کامل، ارزیابی جو هواداری بوده است. واکنش هواداران به این انتخاب مثبت بوده و به نظر می رسد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی ساغلام در تبریز حضور پیدا کند؛ کاری که پیش بینی می شد امروز انجام شود ولی تا این لحظه هنوز سرمربی ترکیه ای در تبریز حضور نیافته است.

در چنین شرایطی باید دید آیا ساغلام و تراکتور تا پیش از بازی با سپاهان به توافق نهایی می رسند و این مربی در بازی با زردپوشان در تبریز روی نیمکت می نشیند یا خیر. اتفاقی که در سمت مقابل هم شاهد آن هستیم؛ جایی که با وجود قبول مخالفت سپاهان، نویدکیا همچنان به استعفای خود اصرار دارد. بازی دو تیم روز دوشنبه برگزار می شود و باید دید تا آن روز تکلیف نیمکت هایشان مشخص می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها