کد خبر : 1812617 | 07 اسفند 1400 ساعت 12:07 | 60.6K بازدید | 10 دیدگاه

امیدوارم هواداران انگلیسی VAR را نابود کنند

خشم ساری از پنالتی طارمی

مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو‌ از حذف تیمش از لیگ اروپا برابر پورتو بسیار ناراحت و عصبانی است.

خشم ساری از پنالتی طارمی

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو در دیدار برگشت پلی‌آف لیگ اروپا به مصاف پورتو رفت و به تساوی 2-2 رسید تا در مجموع با نتیجه 3-4 مغلوب شود و به مرحله بعدی صعود نکند. 
پورتو با درخشش طارمی در این بازی که یک پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد و همچنین پاس گلی که برای هم تیمی‌اش ارسال کرد تا گل دوم این تیم را به ثمر برساند؛ موفق شد به مرحله بعدی صعود کند. 
پنالتی روی طارمی در حالی اعلام شد که ابتدا داور بازی به علت تمارض به او کارت زرد داده بود اما سیستم کمک داور ویدیویی با بررسی این صحنه اعلام کرد که میلینکوویچ ساویچ روی طارمی خطا کرده و به همین دلیل پنالتی‌ای به سود این تیم پرتغالی اعلام شد. 
ساری در گفت‌وگو با DAZN درباره اتفاقات رخ داده در دیدار برابر پورتو گفت:« گل مساوی از روی بدشانسی به ثمر رسید. تصمیم اول داور واقعا درست بود اما کمک داور ویدیویی، فِرِیم ثابت شده را به او نشان داد. فریم ثابت شده روی صحنه تماس دو بازیکن همیشه پنالتی به نظر می‌رسد اما این شرایط واقعا متفاوت بود.»
سرمربی سابق یوونتوس و چلسی در ادامه اظهار کرد: «‌پای میلینکویچ ثابت بود و این مهاجم حریف بود که به سمت او آمد. اینکه ما بدشانس بودیم یا داوری ضعیف بود، مشخص نیست؛ اما او در سطح این بازی نبود. امیدوارم هواداران انگلیسی بتوانند این سیستم کمک داور ویدیویی را نابود کنند.»

دیدگاه‌ها