کد خبر : 1812877 | 08 اسفند 1400 ساعت 11:34 | 414 بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی فروزان مقابل منصوریان

جدال با نفت آبادان از اهمیت بالایی برای امیر قلعه نویی و گل گهر برخوردار است و آنها امیدوارند بار دیگر در مدار برد قرار گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از توقف مقابل پرسپولیس در یک جدال پرحاشیه و جنجالی، اکنون امیر قلعه نویی و تیمش باید در تقابل با تیمی حاضر شوند که طی هفته‌های اخیر نتایج موفقی را کسب کرده است.

نفت آبادان موفق شده نزدیک به دو ماه شکست ناپذیر در لیگ ظاهر شود و طی این مدت به 14 امتیاز (4 برد و 2 تساوی) دست یافته است. شاگردان علیرضا منصوریان اکنون در شرایطی که بازی رفت مقابل گل گهر سیرجان را در آبادان با تساوی بدون گل خاتمه داده‌اند، امیدوارند در این جدال نیز در همان مدار شکست ناپذیری قرار گیرند و به جایگاه بالاتر در جدول چشم بدوزند.

1694869

محسن فروزان دروازه بان باتجربه گل گهر سیرجان که فصل گذشته در فولاد خوزستان برابر نفت آبادان یک دربی را پشت سر گذاشته و به تساوی مقابل این تیم دست یافت، آخرین بردی که مقابل این حریف تجربه کرده به دوران حضورش در تراکتور مربوط است که در تبریز با تک گل ساسان انصاری حریف را شکست داده بودند.

دروازه بان گل گهر سیرجان که تلاش زیادی در جدال با پرسپولیس با دفع دو ضربه تک به تک با مهاجم حریف داشت، اکنون به واسطه دریافت چهارمین کارت زرد خود طی این فصل، با محرومیت مواجه شده و قادر به همراهی این تیم برابر نفت آبادان نخواهد بود.

دیدگاه‌ها