کد خبر : 1812954 | 09 اسفند 1400 ساعت 11:38 | 18.3K بازدید | 11 دیدگاه

شایعه در نوکمپ؛ احتمال تمدید قرارداد دمبله

درخشش عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، باعث شده که بحث تمدید قرارداد این بازیکن بار دیگر مطرح شود.

شایعه در نوکمپ؛ احتمال تمدید قرارداد دمبله

به گزارش "ورزش سه"، دمبله شب گذشته یکی از بازیکنان درخشان در ترکیب بارسلونا بود و توانست نقش مهمی در پیروزی پر گل این تیم برابر اتلتیک بیلبائو ایفا کند. 
این بازیکن فرانسوی در دقیقه 67 به جای فران تورس و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و توانست شش دقیقه بعد گل دوم تیمش را روی پاس فرانکی دی یونگ وارد دروازه کند. 
با این حال این پایان کار نبود و او در دقیقه 90 پاس گل لوک دی یونگ و در دقیقه 93 پاس گل ممفیس دیپای را ارسال کرد تا ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی لقب بگیرد و از مهره‌های کلیدی در جریان پیروزی 0-4 این تیم باشد. 
ژاوی نیز پس از بازی ضمن تمجید دوباره از عملکرد این بازیکن تاکید کرد که پیش از این به این نکته اشاره کرده بود که این بازیکن می‌تواند در پست خودش یکی از بهترین بازیکنان دنیا باشد. 

 

1691376


دمبله در هفته‌های اخیر و پس از روزهای دشواری که پشت سر گذاشته در زمینه تصمیم‌گیری بسیار پیشرفت کرده و علیرغم مصدومیت‌هایی که در چند فصل اخیر تجربه کرده، نشان داده که همچنان کیفیتش را در زمین بازی حفظ کرده است.
ژاوی شب گذشته بار دیگر تمایلش به تمدید قرارداد با این ملی‌پوش فرانسوی را نشان داد اما شرایطی که در ماه ژانویه به وجود آمد شاید اجازه انجام این کار را به باشگاه بارسا ندهد. 
مدیران بارسا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی عملا از او خواستند که این باشگاه را به دلیل عدم تعهد کافی ترک کند اما او حاضر به پذیرش این درخواست نشد و از رفتار مدیران بارسا نیز به شدت آزرده‌خاطر شد. 
با این حال بازی شب گذشته نشان داد که این بازیکن هنوز کیفیت بالایی دارد و رفتار گاوی، پیکه، دی یونگ، بوسکتس و پدری نیز نشان از محبوبیت او در بین بازیکنان بارسا داشت، موضوعی که باید مورد توجه مدیران این باشگاه قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها