کد خبر : 1813126 | 10 اسفند 1400 ساعت 09:38 | 25.8K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره ناپولی؛ گزینه یونایتد برای جانشینی رونالدو

منچستریونایتد در حال بررسی شرایط جذب ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی‌ برای فصل آینده است.

ستاره ناپولی؛ گزینه یونایتد برای جانشینی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت رونالدو به منچستریونایتد به آن اندازه که تصور می‌شد موفقیت‌آمیز نبود و این بازیکن نتوانست درخشش دوران اول حضورش در این تیم را تکرار کند. 
همین موضوع باعث شده که هم این بازیکن و هم یونایتد به فکر جدایی از هم در پایان فصل باشند و مدیران یونایتد بازیکنان مختلفی را به‌عنوان جانشین رونالدو در ترکیب این تیم در نظر دارند. 
یکی از این بازیکنان اوسیمن است که موفق شده آماری درخشان برای ناپولی به ثبت برساند و در 22 بازی 11 گل به ثمر برساند، این در حالی است که او دو ماه را نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه استخوان صورت دور از میادین سپری کرده است. 

 

1657108


این بازیکن اهل نیجریه پس از بازگشت به میادین در ماه ژانویه تا به حال دو گل در 6 بازی به ثمر رسانده و با درخششی که در لیگ ایتالیا داشته توانسته توجه رالف رانگنیک را به خود جلب کند. 
دیلی میل خبر داده که این بازیکن 22 ساله گزینه اصلی یونایتد برای جانشینی رونالدو در تابستان پیش‌رو است اما ناپولی حدود 100 میلیون یورو برای فروش این بازیکن درخواست کرده، مبلغی که شاید باعث شود یونایتد بیش از پیش به بررسی شرایط بپردازد. 
با این حال اگر دو طرف برای انتقال این بازیکن به اولدترافورد به توافق قطعی برسند، باید کار جدایی رونالدو از یونایتد را قطعی دانست. هرچند این بازیکن شخصا در چند هفته اخیر بارها به صورت غیرمستقیم به این موضوع اشاره کرده و آن را چندان دور از ذهن ندانسته است.

دیدگاه‌ها