کد خبر : 1813211 | 10 اسفند 1400 ساعت 15:50 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برکناری از تیم ملی ایران؛

ناظم‌الشریعه در یک قدمی نیمکت عراق

سرمربی سابق تیم ملی ایران در آستانه هدایت تیم فوتسال عراق است.

ناظم‌الشریعه در یک قدمی نیمکت عراق

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد ناظم‌الشریعه که یک ماه و نیم قبل و مطابق انتظار از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران برکنار شد و جای خود را به وحید شمسایی داد، حالا در آستانه نشستن روی نیمکت یک تیم از کشورهای همسایه است.

ناظم‌الشریعه که در دو جام جهانی ۲۰۱۶ و ۲۰۲۱ هدایت تیم ملی فوتسال ایران را برعهده داشت و بهترین افتخار یک ورزش تیمی ایران در یک رقابت جهانی را به دست آورد، در دی‌ماه امسال به پایان همکاری با فدراسیون فوتبال رسید ولی الان دوباره در آستانه بازگشت به عرصه مربیگری در یک تیم ملی است.

بنابر اعلام توئیتر رسمی شبکه تلویزیونی الرابعه الریاضیه، ناظم‌الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران امروز وارد بغداد شد تا مذاکرات نهایی خود برای قبول هدایت تیم ملی عراق انجام بدهد و احتمالا روی نیمکت این تیم بنشیند.

 

1695408

ناظم‌الشریعه که در دوران هدایت تیم ملی فوتسال ایران علاوه بر سومی جهان، دو قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را هم به دست آورد، در شرایطی در جام جهانی ۲۰۲۱ نتوانست نتیجه بگیرد که انتقادات زیادی به سبک کاری او از سوی کارشناسان و برخی بازیکنان وجود داشت تا در نهایت این مربی از سمت خود برکنار شود.

این سرمربی آخرین بار در دو مسابقه دوستانه تیم ملی ایران مقابل تیم فوتسال ایتالیا سرمربیگری ایران را تجربه کرد که در آن مقطع نیمی از بازیکنان خود را تغییر داد و به نوعی قصد داشت نسل جدیدی وارد گود کند که این اتفاق برای او نیفتاد و نتوانست به کارش ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها