کد خبر : 1813267 | 10 اسفند 1400 ساعت 23:21 | 68.7K بازدید | 24 دیدگاه

هفت امتیاز ما را برگردانید تا لیگ جذاب شود؛

زاهدی: رقیب استقلال و پرسپولیس می‌شویم، اگر...

مدافع گل‌گهر معتقد است تیمش در صورت بازگشت امتیازهای کسر شده تبدیل به مدعی قهرمانی می‌شود.

زاهدی: رقیب استقلال و پرسپولیس می‌شویم، اگر...

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی درباره برتری گل‌گهر مقابل صنعت نفت گفت: بازی در کنترل ما بود و به نظرم فقط روی یک اتفاق و شوتی که خیلی معمولی بود، گل خوردیم، وگرنه موقعیت خاصی به صنعت نفت ندادیم و نمایش فنی خیلی بهتری نسبت به آنها داشتیم. فرصت‌های گلزنی خیلی زیادی به‌وجود آوردیم که اگر دقت می‌کردیم، با اختلاف برنده می‌شدیم.

او ادامه داد: خدا را شکر با برنامه‌ها و تدابیری که آقای قلعه‌نویی دارند، توانستیم از آن شرایط سختی که پس از کسر امتیاز اتفاق افتاد، کاملا خارج شویم؛ به انسجام و هماهنگی خیلی بالایی برسیم و از هر نظر نسبت به حریفانمان برتر باشیم. می‌خواهیم همین روند را تا پایان فصل ادامه بدهیم و جایگاه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

مدافع با تجربه گل‌گهر در خصوص حضورشان در رتبه پنجم جدول گفت: مثل خیلی از تیم‌ها با دو، سه برد راحت به اینجا نرسیدیم و واقعا برای هر مسابقه خون دل خوردیم و زحمت کشیدیم. خیلی در این چند ماه اذیت شدیم ولی خوشبختانه به آرامش رسیده‌ایم و به نظرم می‌توانیم به رتبه‌های بالاتر هم برسیم؛ هرچند معتقدم جایگاه اصلی ما الان باید سوم جدول باشد، نه پنجم؛ ولی با این حال از این وضعیت راضی هستیم.

زاهدی یادآور شد: خواهش می‌کنم دوباره در پرونده گل‌گهر تجدید نظر کنید و هفت امتیاز ما را برگردانید تا رقابت در بالای جدول برای قهرمانی جذاب‌تر شود. مطمئن باشید اگر هفت امتیاز ما برگردد، حریف جدی استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی خواهیم بود. با این حال انگیزه زیادی داریم که همین روند را تا پایان فصل دنبال کنیم و یک جایگاه عالی بگیریم.

او درباره تقابل با استقلال در هفته آینده ابراز کرد: در مسابقه رفت با آنها در زمین بازی مساوی کردیم، اما سه امتیاز به استقلال رسید ولی مطمئن باشید در بازی برگشت هم با تمام وجود کار می‌کنیم تا سه امتیازی که حق ما بوده را پس بگیریم و نشان بدهیم که از نظر فنی چه جایگاهی داریم.

دیدگاه‌ها